14 Reacties

vorig jaar

Ik dacht dat je online van die plas stoppers hebt! Soort van hoedjes haha 🤭 misschien is dat wat?

vorig jaar

Puppypads halen en daar de baby op leggen

vorig jaar

Puppypads of onderleggers inderdaad. Misschien heb je er nog een paar over uit je kraampakket? Voor ledikanten/peuterbedjes heb je ook waterdichte matrasbeschermers, wat sowieso een aanrader is voor als je kindje een keer spuugt of doorlekt in bed, die kan je ook op de grond of een speelkleed leggen.

vorig jaar

Mocht je het willen voorkomen in de toekomst; dr leenarts baby billen zalf! Echr waaaaanzinnig, wij gebruiken het als het lichtelijk roood is en echt nog nooit uitslag gehad terwijl ze een mega gevoelig huidje heeft

vorig jaar

Op de buik leggen op een kleed dat in de was kan. Mocht je toch op de rug willen leggen, een washandje op de piemel. En voordat je de luier uittrekt even blazen op het buikje, dan plassen ze het laatste beetje uit.

vorig jaar

Reactie op Esmée87

Op de buik leggen op een kleed dat in de was kan. Mocht je toch op de rug w ...
Als ie constant rolt wordt het natuurlijk lastiger, dan in een grote open ruimte leggen zonder dingen die niet in de was kunnen 😅

vorig jaar

Onderleggers inderdaad! Moet zeggen, wij smeren elke keer als ze gepoept heeft (en dat doet ze 2x per dag) sudo en dat werkt als een trein. Maar de baby zalf van dr. Leenaarts werkt ook top!

vorig jaar

Reactie op Ryrywire

Puppypads of onderleggers inderdaad. Misschien heb je er nog een paar over ...
Ik heb puppypads voor in het ledikantje. Zou dat ook op een kleed kunnen gebruiken Idd. Ik heb mijn kraampakket aan een vriendin gegeven. Heb er zelf niks van gebruikt 😅

vorig jaar

Reactie op Anouk1994x

Onderleggers inderdaad! Moet zeggen, wij smeren elke keer als ze gepoept he ...
Ik gebruik ook vaak sudocreme. Als er een mini vlekje verscheen was ik weer fanatiek aan het smeren, alleen ging het dit keer niet weg. Zit nu aan de zinkzalf en een zalfje van de dokter. 🙈

vorig jaar

Reactie op Lydia01

Ik gebruik ook vaak sudocreme. Als er een mini vlekje verscheen was ik weer ...
Haha ja herkenbaar. Doe ik ook! Alles om te voorkomen dat die billen zeer doen. Hopelijk helpt het zalfje van de dokter snel! 🥰

vorig jaar

Ik heb nog van die onderleggers uit het kraampakket. Daar heb ik haar opgelegd toen het zo warm was. Maar misschien met een jongetje niet zo handig.

vorig jaar

Je kan eventueel in de apotheker zo een plaszakjes halen voor baby's en dan je baby op zo een matje leggen voor moest je lekken hebben of moest hij stoelgang maken..is ook handig voor moest je ooit een urine staaltje nodig hebben kan je dit alvast thuis kleven en tegen je bij de dokter bent hopen dat er geplast is geweest en heb je al een staaltje mee.

vorig jaar

Ik gebruik puppy pads (action voor 1.60) en leg haar daar vaker bloot op.

vorig jaar

Mijn zoontje van nu inmiddels bijna 5 had ook een tijd echt hele gemene luieruitslag. Echt open wondjes en alles deed pijn, ook sudo creme. Toen ook zoveel mogelijk aan de lucht laten drogen, dus naakt spelen. Maar heb toen wel een ander wondermiddel ontdekt! Het is voor die momenten dat ze toch echt een luier aan moeten en flinke last hebben van de billen... het heet heilwol. Je kunt het online bestellen, zelfs bij Bol meen ik. Je legt een pluk wol in de luier, klinkt gek zo, maar zorgt er voor dat de huid opk met luier kan blijven ademen. Het werkte hier echt als een tierelier en het is ook nog eens natuurlijk.