94 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben de 22ste uitgerekend en vorige keer 3 dagen na die datum bevallen dus hou rekening met een kind op kerst haha😅 daarom maar alles open houden en last minute zien of/wat mogelijk is. Hou wel echt van kerst maar ik troost me maar met de gedachte dat ik tijdens m’n verlof lekker de kerstboom kan optuigen en veel kerstkransjes en oliebollen kan eten😁
MOD
2 jaar geleden
Sowieso niets bij ons thuis. Zit echt niet hoogzwanger/net bevallen te wachten op rommel. Lekker bij een van m'n familieleden, dan kan ik/we weg wanneer ik wil.
Alle plannen die we maken zijn onder voorbehoud😅 Maar dat snappen mensen ook wel👌🏻
Als het enigszins gaat wil ik het wel vieren omdat het wellicht de laatste kerst met m'n moeder is.
2 jaar geleden
Reactie op Snoesjes
Ik ben de 29ste uitgerekend. Dus we vieren kerst (eerste kerstdag) bij mijn ...
Onze eerste was al 9 maanden met oud en nieuw maar een mega lichte slaper dus had enorme stress erover, maar ze is er zonder een kik te geven doorheen geslapen. Een newborn is volgens mij altijd een mega vaste, diepe slaper (zo begon de onze ook :p) dus zou me er niet druk om maken! Kan me herinneren dat we die eerste weken op vol volume tv of muziek aanhadden en dat baby daar zonder problemen doorheen sliep of er zelfs van in slaap viel. Bevallen met vuurwerk lijkt me dan wel weer een interessante ervaring haha😂
2 jaar geleden
Reactie op Snoesjes
Ik ben de 29ste uitgerekend. Dus we vieren kerst (eerste kerstdag) bij mijn ...
Koptelefoontje oordopjes ik heb een december kindje 24 december geboren en dit keer ben ik 4 dagen later uitgerekend dus zal tussen kerst en oud op nieuw ongeveer geboren worden ook maar ik wil echt wel vuurwerk gaan kijken als dat mogelijk gaat zijn maar de vorige keer hebben we dit gedaan met kindjes koptelefoontjes . We zijn ook al eens naar Monster Jam geweest toen hadden ze oordopjes in en koptelefoontjes op! Ze waren toen 2 en 3 jaar ongeveer
2 jaar geleden
Wij regelen niets en spreken ook niets af, dan kunnen we op dat moment zelf bepalen wat we willen doen. Het lijkt mij ook heerlijk om gewoon lekker thuis te blijven en dan te genieten van ons nieuwe gezin.
2 jaar geleden
Ik ben uitgerekend 16 december. Mijn moeder is 24 december jarig en het is natuurlijk kerstavond, maar heb aangegeven het dit jaar te willen overslaan. Nu willen ze het bij mij vieren en hebben mijn stiefzusje ect al uitgenodigd. Ze vinden het zielig omdat ik anders alleen met de baby zou zitten, maar heb al aangegeven dat ik wellicht niet in de stemming ben om te vieren, want zal inderdaad voor me zwaar vallen aangezien mijn partner mij inmiddels 2maand geleden heeft laten zitten en met een baby is het toch nog even je weg zoeken. Mijn familie bedoelt het goed, maar ik zit er gewoon niet op te wachten. Hopelijk kan ik ze nog overtuigen en anders moet ik het maar positief bezien...
Ik zou in een ideale situatie Kerst thuis vieren, maar zorgen voor traiteur of dat je familie een deel van het kerstdiner voor hun rekening neemt. Lijkt me wel handig dat je niet met babyspullen dient te sjouwen en gewoon kan genieten 😀
MOD
2 jaar geleden
Reactie op KeMaFaNy
Ik ben uitgerekend 16 december. Mijn moeder is 24 december jarig en het is ...
Jeetje wat een heftige situatie♥️
Misschien dat ze gewoon langs kunnen komen ipv kerst vieren. Lekker relaxt op de bank, kopje chocomel en een slechte kerstfilm erbij ofzo. Of net waar je zin in hebt ipv echt 'vieren'.
2 jaar geleden
Reactie op 2021Baby1
Jeetje wat een heftige situatie♥️
Misschien dat ze gewoon langs kunnen kom ...
Dat is wel een goed idee en dat voelt minder "verplicht". Ga er dan ook gelijk een pyjama-dag van maken, hoef ik me ook geen zorgen te maken als ik geen feestkleding aan heb. Ga ze vanavond gelijk even bellen 👍