22 Reacties

één maand geleden

Wij gaan zelf geen zetten geen plaats met het park die er nog staat onze boom is +2m. Maar mijn broer zette dan een kleintje op de kast van max 1m20 hoog toen zijn kindjes onder de 2 waren/zijn.

één maand geleden

Wij maken het dit jaar gezellig met lampjes enzo. Heb geen zin om hem constant bij de boom vandaan te trekken. Volgend jaar weer😊

één maand geleden

Wij slaan een jaar over, helaas

één maand geleden

Wij zetten geen boom dit jaar. Ik zet een kleintje op een zuil neer waar die niet bij kan.

één maand geleden

Wij zetten hem neer op een stuk waar ze niet zoveel speelt. Vind hem veel te leuk om niet op te zetten, maar het wordt wel gedoe misschien😅

één maand geleden

Wij gaan het gewoon proberen, gaan hem volgend weekend opzetten. Zal wel laten weten hoe het bij ons heeft uitgepakt (wie weet ligt hij de volgende dag wel weer op zolder 😂)

één maand geleden

Hier staat hij sinds dit weekend (dol op lampjes/sfeer!) en het gaat boven verwachting goed. We zijn zaterdag heel streng geweest. Ze probeert soms wel eens de onderste bal te bewegen, maar zodra we ‘nee’ zeggen stopt ze gelijk en laat ze de boom links liggen. Ze heeft een eigen kerstbal (zo’n Minnie Mouse figuur van de Intraruin) en die hangt niet in de boom want ze speelt er graag mee. Dikke prima 😊 Ze vindt het wel gezellig ook om ernaar te kijken!

één maand geleden

Hier staat hij sinds dit weekend op! Gewoon opgebouwd met haar erbij, een aantal keer heeft ze een beetje geprobeerd! Maar heel duidelijk geweest, en we hebben samen gekeken met haar in de armen en gewezen naar de kerstballen en het gaat fantastisch! Niet zetten vind ik geen optie, want ze zullen het toch moeten leren toch? 😊🎄

één maand geleden

Wij hebben de boom neergezet aan de kant van de kamer waar de baby niet veel komt. Aan de onderzijde heb ik alleen dingen gehangen die de baby mag pakken. Af en toe zet ik hem er even bij en speelt hij er lief mee. Beetje met de takken schudden. Gaat prima.

één maand geleden

Wij hebben de lampjes al wel opgehangen en gaan ook wel echt een boom halen tegen die tijd. Overslaan vinden wij geen optie. Wij zijn dol op kerst. Nu met de lampjes gaat het ook goed en als ze het probeert, zijn we duidelijk. (hangen ook aan tv kast bv)

één maand geleden

Veel ideeën, bedankt daarvoor. Wij wonen zelf erg klein (ongeveer 50 cm) normaal is dat al best lastig met een kerstboom, maar nu nog meer. Ik zit er nu zelf aan te denken om een groot raam helemaal kerst achtig te versieren met dennentakken en kerstballen. Om zo toch een beetje de boom in huis te krijgen

één maand geleden

Wij hebben hem wel gewoon staan en gaat super goed ze zit er niet aan

één maand geleden

Hier is het een succes tot nu toe. Hij blijft er vanaf, sterker nog, hij had niet eens interesse toen hij beneden kwam en we het hem lieten zien 🤣

één maand geleden

Wij hebben hem maandag opgezet met onze dochter. Eerst even kijken en voelen bij de doos en toen de boom opzetten en de lampjes er in. Voelen vond ze heel interessant en leuk. En als de lampjes aan gaan is het heel leuk! Ze zit er zo goed als niet aan. Misschien 1x per dag even voorzichtig voelen. Maar we hebben er verder nog niks in. We hebben normaal glazen dingen er in en dat doe ik nog maar niet. Dus moet even iets anders gaan verzinnen.

één maand geleden

Hier zit hij er niet aan

één maand geleden

We hebben heb maar ben wel hele tijd aan het eh nee niet doen

21 dagen geleden

Wij hebben uiteindelijk het besluit genomen geen boom op te zetten ook omdat we een klein wonen en het voorgaande jaren al krap was. Maar kerst gaat niet voorbij zonder versiering dus wat vinden jullie van mijn oplossing ?

21 dagen geleden

Wij hebben een platte kerstboom aan de muur! Wonen ook niet zo groot dus deze vorig jaar gekocht omdat waar de kerstboom normaal stond toen ook al de box stond. Erg blij met deze oplossing want toch het gevoel van een kerstboom maar niet zo groot ☺️

20 dagen geleden

Hier hebben we hem gezet en blijft ze er super goed vanaf. Ze ziet hem niet eens staan 😂 nog geen een keer hoeven zeggen dat ze eraf moet blijven! Terwijl wij een heel ondeugend, ondernemend meisje hebben!

20 dagen geleden

Reactie op miesssssssss

Wij hebben een platte kerstboom aan de muur! Wonen ook niet zo groot dus de ...
Ooh nooit geweten dat dit bestond. Ideaal