10 Reacties
8 dagen geleden
helemaal terecht, de reactie van jouw schoonzus klinkt zoals je het verteld zwaar overtrokken. Is ze overspannen?
8 dagen geleden
Zou te zien zijn van wie bij mij denk ik. ( schoonmoeder zou da niet moeten proberen bjj mijn zoontje hoe zij mijn man heeft opgevoed is niet de juiste manier en mijn ouders zouden het ook niet moeten proberen maar daar heb ik geen contact meer mee) Maar als dit rustig en kalm is gezegt geweest zou ik er geen drama van maken ten slotte deed haar kindje die van jullie pijn en zij reageerde er niet op dus vindt ik dat je man correct gehandelt heeft. Hj kwam niet met straf af ofzo e dus haar reactie vindt ik er wel over.
Mijn schoonvader daar heb ik wel een goede band mee en met zijn nieuwe vrouw ook en zij hebben wel al eens mijn zoontje gecorrigeerd maar daar heb ik dan geen problemen mee omdat ze het op een rustige manier doen zonder geweld en zonder stem verheffing.
8 dagen geleden
Ik vind het juist fijn wanneer anderen mijn kind corrigeren. Ik zie zelf toch niet alles.
En het heeft vaak meer effect ook haha.
Overdreven reactie vind ik het!
8 dagen geleden
Als ik het niet zie vind ik het zeker kunnen, mits het op een normale manier gaat.
8 dagen geleden
Haar reactie komt niet voort uit wat je partner wel of niet zei, het was gewoon een reden om boos op hem te worden - zoals je schrijft zijn ze water en vuur en vliegen elkaar altijd in de haren. Het probleem zit dus daar, niet in het al dan niet of op welke toon corrigeren van haar kind. Morgen vindt ze weer een andere aanleiding
8 dagen geleden
Overspannen zou ik niet gek van staan te kijken, is al eerder gebeurd.
Zelfs haar man zei haar gisteren dat ze echt even rustig moest doen, terwijl die normaliter ook wel haar vaak verdedigd. Mijn schoonmoeder gaf mijn partner ook gelijk, maar later aan de telefoon zei ze dat hij misschien excuses aan haar moest maken, dus ze heeft denk lekker op haar moeder lopen inpraten 🙄
Ze is sowieso altijd ontzettend fel enzo, altijd commentaar op anderen (naar haar zus en broers, collega's, familie, vrienden) en zelf totaal geen zelfreflectie hebben.
Vorig jaar toen ik net bevallen was wilde ik alleen de ouders als eerste op bezoek hebben. Toen heeft ze met een stom excuus toch voor elkaar gekregen dat ze er wel was. Had toendertijd geen fut om er iets van te zeggen, want was allemaal al niet vanzelf gegaan en had net een spoedkeizersnede achter de rug.
Ze is altijd heel geniepig in alles, zoals te lezen ook zeker niet mijn vriendin. Moest het denk ook even van mij afschrijven. Zometeen zien we haar weer, nu al zin in 🫠
8 dagen geleden
Reactie op CinA
Haar reactie komt niet voort uit wat je partner wel of niet zei, het was ge ...
Dit.
En ik vind het volstrekt normaal dat je als volwassene die iets opmerkt iets zegt als het de ouders even ontgaat.
Ik had 1 vriendin met wie dat niet kon, die zie ik nu al een jaar niet meer. 🙈 Daar zit zo'n verschil in opvattingen, dat ik mijn kindjes niet meer aan die van haar wil blootstellen.