4 Reacties

13 dagen geleden

Ja dat kan. Bij enig ongemak drinkt ons meisje ook minder (sprong, slaap regressie, verkoudheid). Drinken is nooit haar favoriete bezigheid geweest, dus daar bezuinigd ze bij ongemak direct op. Heel frustrerend 🙈

9 dagen geleden

Reactie op MelVG

Ja dat kan. Bij enig ongemak drinkt ons meisje ook minder (sprong, slaap re ...
Mag ik even vragen hoe oud ze is en hoeveel ze nu drinkt? Mijn dochter is ook absoluut geen drinker. Drinkt 120cc soms uit soms niet en is 5 maanden.

9 dagen geleden

Reactie op Meriam85

Mag ik even vragen hoe oud ze is en hoeveel ze nu drinkt? Mijn dochter is o ...
Tuurlijk! Ze is gecorrigeerd 5 maanden (maar eigenlijk al 6,5mnd). Een paar dagen geleden dronk ze op 1 dag haar absolute minimum van 360. Heeft een tijd gemiddeld 650 gedronken. We hebben nu een ritme van 6 flessen en nacht als ze daarom vraagt. Eerste en laatste fles altijd 180, rest overdag 150. Nacht fles max 120. Nu drinkt ze even heel lekker want geen sprong en de slaap regressie lijkt over. We zijn niet anders gewend dan dat ze voeding laat staan. Ze bepaalt zelf hoeveel ze nuttigt en dat is helemaal oké. Lang verhaal kort: ze drinkt structureel onder de ‘norm’ die hoort bij haar gewicht. Ze kan het wel nuttigen omdat we aanbieden maar beslist zelf van niet. Groeit wel en is verder heel blij. Ze is nu 5,75kg

9 dagen geleden

Reactie op MelVG

Tuurlijk! Ze is gecorrigeerd 5 maanden (maar eigenlijk al 6,5mnd). Een paar ...
Toppie allemaal geruststellend. Mijne volgt ook mooi haar curve. Raar dat met flesjes van 120 ze haar curve toch mooi volgt. Natuurlijk beter maar toch vind het raar