10 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even mee. Ben ook op zoek naar een compacte kinderwagen.

2 jaar geleden

Ik kan je helaas niet helpen met een tip, maar onze kinderwagen gaat ook met veel moeite in de Toyota Aygo. Veels te veel gedoe als je het mij vraagt, dus wij doen alles met de draagzak haha

2 jaar geleden

Ik heb zelf een hyundai i10 en daar past het onderstel van de easywalker Harvey 2 in de kofferbak en had dan de reiswieg op de achterbank. Geen idee hoe ik het straks met de 2e ga doen🤣 denk de reiswieg dan op de bijrijders stoel of zo. Gelukkig heeft mijn man wel een grote auto 🙈

2 jaar geleden

Zonet bij de winkel een kinderwagen gekocht, zijn gegaan voor een van kinderkraft, de everyday 2 in 1 Als we hem ingeklapt zagen zag die er prima uit

2 jaar geleden

Ik heb een clio uit 2006 en hebben de easywalker harvey 2. Die past er prima in.

2 jaar geleden

Ik heb een Ford ka en de bugaboo past daar in. De wieg niet, die zou op de achterbank kunnen maar de buggy past wel achterin de koffer.

2 jaar geleden

Ik heb wel m'n hoedenplank eruit gehaald

2 jaar geleden

Bij babypark hebben ze een kofferbak van een auto staan zodat ter plekken in kijken of de kinderwagen er in past. Is van een VW Up dacht ik dus dat is ook een klein autootje

2 jaar geleden

Wij gaan voor de cybex gazelle S. Het voordeel van deze kinderwagen is dat hij met zitje ingeklapt kan worden. Dus het zitje blijft op t frame en samen klap je t dicht. Een klein compact pakketje. Ideaal voor ruimte besparing in de auto!

2 jaar geleden

De joolz day kun je dikke prima I klappen. Banden kunnen er ook af. Ik heb een volkswagen polo, past prima!