222 Reacties
9 maanden geleden
Pff even me frustratie van me afschrijven.... me vriend is maandag t/m woensdag(dag en nacht)weg geweest voor werk en gister en vandaag wederom hele dagen weg geweest. Nou komt die net thuis en zegt dood leuk; ga zometeen naar het voetbalveld en misschien daarna nog even kantine in. Vervolgens geeft die ook nog even aan morgenmiddag een wedstrijdje te gaan fluiten en zondag zelf moet voetballen.
Hier kan ik dus echt boos om worden!! Zit al de hele week met de kleine dag en nacht en had ook graag keer me handen even vrij om me eigen ding te kunnen doen. Net vraag ik even of die ons zoontje bezig kan houden zodat ik kan koken.. hoor alleen maar gehuil en gepuf en gekreun vanuit me vriend. Zijn letterlijke woorden; hij wilt niks van mij.
Toen ontplofte ik even.. heb gezegd dat die is meer tijd moet doorbrengen met zijn zoon en dat als ik straks werken ben in de weekenden hij er ook alleen voor staat en dat we gekozen hebben voor kinderen en wisten dat je hierdoor soms dingen moet afzeggen.
Hopelijk pakt die dit op en gaat die er is over nadenken
MOD
9 maanden geleden
Reactie op Kimm96
Pff even me frustratie van me afschrijven.... me vriend is maandag t/m woen ...
Heel goed!! Die mannen denken dat ze nog steeds maar kunnen gaan en staan waar en wanneer ze willen.
Ik ben gisteren ook even ontploft nadat m'n man gisteren het idee het dat ie vanmiddag wel kon gaan sporten, waardoor ik niet zou kunnen sporten omdat ik altijd daarna ga, maar dat kon vandaag niet want hij zou de halve middag+hele avond weg zijn. Zegt ie vervolgens dat ik dan maar oppas moest regelen. Terwijl HIJ degene is die afwijkt van onze gebruikelijke planning. Nouu ik was woest😅
9 maanden geleden
Reactie op 2021Baby1
Heel goed!! Die mannen denken dat ze nog steeds maar kunnen gaan en staan w ...
Oooh jaaa kan me goed voorstellen jaa!
Mijn vriend zei net trouwens nog; als je even je ding wilt doen moet je dat doen? Uhmm hoe dan als jij het hele weekend je eigen dingen hebt? Vervolgens geef ik aan volgend weekend te gaan lunchen met 2 vriendinnen en zegt die; ja moet je je moeder maar vragen of die kan oppassen want ik ben op t voetbalveld... pffff weer lontje geknapt
9 maanden geleden
Reactie op Juley30
Vandaag eerste hele dag bij de opvang gehad
Nu gaven ze de flessen om de 2 ...
Elke 2uur🥴, waarom?!
9 maanden geleden
Reactie op Sheila1994
Elke 2uur🥴, waarom?!
Omdat hij wat aan het jammeren was geweest maar eind van de middag doet hij dat eigenlijk altijd en dat is gemeld bij de intake dus snap het ook echt niet.
Het is alleen heel vervelend dat wij net een ritme aan het opbouwen waren wat al 2 weken goed liep net de voedingstijden en daardoor hadden dat hij de nacht doorsliep maar dat gaat hij vandaag niet kunnen doen want hij kan niet 12 uur zonder voeding.. dus baal echt enorm
9 maanden geleden
Mijn zoon huilt en huilt en huilt. Al 3 dagen bijna alleen maar huilen.
Ik weet niet wat hij wil, hij heeft een flesje gehad, een schone broek en de borst wil hij ook niet. Hij is hartstikke moe, maar slapen wil hij ook niet.
Dit is nu al 3 dagen zo.
Waarschijnlijk zit hij in z’n 2de sprong of zo, maar ik wordt er moedeloos van.
Ik verlang zo erg naar een nacht doorslapen en een blij kindje.
9 maanden geleden
Ik, die ook heel even lekker wilt uitslapen stelt toch voor om uit ben te gaan voor de fles zodat vriend kan blijven liggen. Gaat hij er vervolgens ook uit want ja.. ‘ben nu toch al wakker… ‘ had mij dan laten liggen 😅
9 maanden geleden
Reactie op 2021Baby1
Echt ongelofelijk🙈 M'n man legt dr in bed: slaapt ruim 1.5 uur en valt daa ...
Heel herkenbaar. Als ik mijn zoon in bed leg, wordt hij heel vaak meteen weer wakker. Legt mijn man hem in bed, slaapt hij gewoon.
Ik denk dat je man jullie dochter gewoon naar bed moet brengen 🤭
9 maanden geleden
We hadden familie van mijn man op verlaat kraambezoek (ze wonen wat verder weg en zouden in januari al komen maar waren toen heel grieperig). Op een gegeven moment kreeg ik de vraag of ik weer aan het werk zou. Ik vertelde dat ik nu in de ziektewet zit en dus dat ik nog iets langer thuis blijf om te herstellen. Hun verbaasde reactie: "Oh, dus je wil straks wel weer terug aan het werk?" Ik vond het zo'n gekke opmerking, ik snap best dat er moeders zijn die ervoor kiezen om thuis te blijven, en dat is natuurlijk helemaal prima als je dat graag wil, maar ten eerste vond ik het een gekke aanname om te maken en ten tweede past het totaal niet bij ons. Sterker nog, na de komst van onze eerste is mijn man juist minder en ben ik meer gaan werken. Ik vond het echt heel ongemakkelijk.
9 maanden geleden
Een moeder die na de geboorte van onze dochter elke dag op de stoep moest staan om haar te zien en haar kleinkind nu al 4 weken niet gezien heeft. Lijkt haar ook niks uit te maken. (Herkenbaar iets van andere zussen waarbij het ook gebeurde)
9 maanden geleden
Sprong 4 😂 ik ga even klagen want het is sinds eergisteren dramatisch natuurlijk net als ik aan het werk moet. Het in slaap krijgen is vrijwel onmogelijk geworden ik denk dat het makkelijker is om oogdruppels aan een krokodil te geven (of dreumes/peuter😂) ik heb zojuist alle trucs die ik kon bedenken uitgevoerd en het was mij na 1 uur en 15 minuten gelukt en na 10 minuten was die er weer kon wel janken. Hoe iemand zijn slaap mijn dag en nacht zo kan verwoesten
9 maanden geleden
Reactie op 2021Baby1
Slaapgebrek maakt je echt een ander mens he🥺 sterkte!
Ik moest vanochtend om 6 uur opstaan voor werk 🥲 mijn ogen prikte, ik moest uiteindelijk rapporteren over mijn patiënten en ik heb denk ik 15 minuten naar het beeldscherm gestaard omdat ik het niet meer wist 😂