Ha allemaal,
De zomer komt er weer aan (ik ben graag optimistisch 馃槣) en wij wonen aan water dus muggen gegarandeerd! Nou heb ik er weinig zin in om er 鈥榮 nachts uit te moeten als ze wakker wordt van die vervelende beesten dus iemand tips/ervaringen met klamboes boven een ledikant? Welke raden jullie aan?
Geen ervaring met een klamboe, maar hier werken anti muggen stickers goed.
Denk dat een klamboe op die leeftijd niet veilig is aangezien ze eraan kunnen trekken enzo.
Ik heb voor mijn eerste een klamboe gehad die met elastiek 'strak' om het ledikant viel, op maat zeg maar.
Maar ik had ook van dat antimuggenmiddel dat je ook tijdens de zwangerschap mag gebruiken. Dat spoot ik op haar bedje een poosje voordat ik haar erin legde.
Je kindje heeft geen idee wat een mug is en zal er dus ook niet gauw van wakker worden. Ik zou vooral muggen uit het kamertje weren. Eind van de zomer gaat je kindje misschien zelfs al staan, een klamboe is dan echt niet veilig.
En, misschien is je kindje wel helemaal niet lekker. Mijn dochter is in 2 zomers bijna nooit gestoken.
Ik zelf heb altijd een muggenstekker aan, maar dat mag pas vanaf 2 jaar en ik zou daar gevoelsmatig terughoudend me zijn bij kleine kindjes.
Zo af en toe krijgen ze bij de aldi/lidl van die rolhorren voor de ramen. Die hebben wij hier ook in elke kamer. Onze oudste krijgt hele erge allergische reactie als die is gestoken dus hier is alles hermetisch afgesloten 馃槀
Die horren zijn ideaal