26 Reacties

2 jaar geleden

Volgg🥰

2 jaar geleden

Ik heb deze besteld; WOW! Look at this item from Most Wanted MOUSSELINE WRAP MAXI RUFFLE DRESS BEIGE https://www.mostwantednl.nl/mousseline-wrap-maxi-ruffle-dress-beige.html Heb morgen de zwangerschapsshoot dus ben benieuwd!

2 jaar geleden

Ik doe dit. Niet echt nude, maar wel herfstig. Ik kan als ik 36 weken zwanger ben.. dus die buik wordt nog wel een stukje groter (nu 30 weken)

2 jaar geleden

Jurk is van Most Wanted!

2 jaar geleden

Bij Esuals.nl hebben ze nu ook een leuke collectie voor zwangere met mooie jurkjes

2 jaar geleden

Ik heb een mosgroene jurk van noppies die ik met een zwarte panty en laarzen afmaak. Niet nude, wel herfstig. Shoot is in het bos

2 jaar geleden

Reactie op Jaske

Jurk is van Most Wanted!
Zo mooii😍 heb je toevallig ook een link?

2 jaar geleden

Van jurkjes.com

2 jaar geleden

Shein!

2 jaar geleden

Niet nude maar bij Love and Wander hebben ze nog meer kleuren en stijlen!

2 jaar geleden

Ditislot

2 jaar geleden

Ik heb de shoot uitgezocht bij een fotograaf die allerlei jurken had! Dat is echt aan te raden!

2 jaar geleden

Reactie op ezzz1234

Zo mooii😍 heb je toevallig ook een link?

2 jaar geleden

Van Ted Baker (gekocht bij Zalando) 🥰

2 jaar geleden

Dit topje van de loavies en een losse broek van Zara!

2 jaar geleden

Jurkje van de na-kd!

2 jaar geleden

Jurkje van &other stories

2 jaar geleden

Niet helemaal on-topic maar vraag aan alle mooie buiken die op foto's hier al voorbij komen: hoeveel weken waren jullie toen je de shoot liet doen? Ik heb 'm eigenlijk volgende week vrijdag, ben dan exact 34 weken. Twijfel of ik 'm wat naar achter moet proberen schuiven zodat mijn buik wat groter is..

2 jaar geleden

Reactie op CarlottaKlein

Niet helemaal on-topic maar vraag aan alle mooie buiken die op foto's hier ...
Vroeg ik mij ook al af 🤭🫣

2 jaar geleden

Reactie op CarlottaKlein

Niet helemaal on-topic maar vraag aan alle mooie buiken die op foto's hier ...
Ik was 33 weken, vond het echt prima! Ja ik groei nu nog steeds maar was wel ook nog mobiel genoeg om naar een leuke locatie te gaan en om te kleden en wat verder te lopen en zo.