12 Reacties
vorige week
Mijn eerste reactie is Duplo. Daar heeft mijn zoon met z'n 2e verjaardag zoveel van gehad dat we nu nog onuitgepakte pakjes hebben (hij is inmiddels 10 en er is ook al veel weggegeven). Maar met een ouder kind zal daar al wel veel van zijn.
Hema heeft heel veel leuk en niet te duur houten speelgoed. Allerlei voertuigen (van auto's tot boten), trekdieren, hamerspel, xylofoon, van alles. Wellicht zit daar iets leuks tussen.
vorige week
Misschien sorteerspeelgoed, https://www.bol.com/nl/nl/p/montessori-speelgoed-vanaf-3-4-5-jaar-58-stuks-dinosaurussen-tellen-kleurherkenning-speelgoed-motoriek-speelgoed-educatief-speelgoed-cadeau-voor-kinderen-meisjes-en-jongens/9300000158018586/?cid=1764508284440-4009231366887&bltgh=1ed39d08-051f-46ad-a542-26b99bc50eb1.ProductList_Middle.2.ProductImage
Hier vinden onze beide kids dit leuk. Is ook bij de aldi voor 8 euro te koop.
Letter of cijfer puzzel? Hier ook een hit
5 dagen geleden
Reactie op Mama Van 2 Prinsjes
Misschien sorteerspeelgoed, https://www.bol.com/nl/nl/p/montessori-speelgoe ...
Ja is dat leuk? Ik twijfel om dit op zo'n lijstje te zetten. Hoe spelen ze daarmee, sorteren ze echt?
3 dagen geleden
Reactie op Mama Van 2 Prinsjes
Misschien sorteerspeelgoed, https://www.bol.com/nl/nl/p/montessori-speelgoe ...
Dit heb ik erop staan idd! Letter/cijfer puzzels hebben we al van dochter nog. Net als een hele kist vol duplo en een bak vol houten treinbaan haha.
Van ons krijgt hij een magnetische muursticker, maar het valt me dan weer een beetje tegen om leuke (betaalbare) magneetjes te vinden voor op zijn lijstje..🤷🏼♀️
3 dagen geleden
Reactie op Jurst
Ja is dat leuk? Ik twijfel om dit op zo'n lijstje te zetten. Hoe spelen ze ...
Ja onze beide zoontjes (bijna 2 en 3 jaar) sorteren wel echt, maar moet zeggen ik merk nu ook al dat ze wat uitgekeken erop zijn🙈
Puzzelen vinden ze beiden geweldig, duplo ook wel met de treintjes en met autootjes spelen. Boekjes altijd een succes.
2 dagen geleden
Reactie op Jurst
Ja is dat leuk? Ik twijfel om dit op zo'n lijstje te zetten. Hoe spelen ze ...
Hier vind zoontje het leuk, maar niet mega enthousiast.
Om terug te komen op de vraag van dit topic:
Hier is kinetisch zand een hit en daar kan je natuurlijk ook veel kanten op (zandvormpjes, dieren “verstoppen”, torentjes bouwen.)
Ik heb ook houten snijgroente gekocht.
En een kindproof messenset om ons te helpen in de keuken.
2 dagen geleden
Wat vind je zoontje leuk/interessant op dit moment? Als er al veel is van de oudere zus zou ik vooral daarop inzetten.
Onze jongste werd maandag 2 en heeft ook een grote zus met al heel veel spullen. Ze is helemaal gek van vogels, dus een geluidenboekje over vogels en wat vetbollen voor in de tuin waren hier echt een topcadeau haha. Soms hoeft het niet zo moeilijk, zolang ze er maar blij van worden.
gisteren
Reactie op Amarylles
Allemaal al in huis vanwege ouder kind haha. Ingewikkeld he!😅
Oh heel lastig dan inderdaad!
Ik denk nog even mee:
Muziekinstrumenten (blokfluit, mondharmonica, kleine piano)
Voorleesboek met thema of zoekboek
Badkrijtjes
Licht/sterrenprojector
Eigen schort of koksmuts voor helpen in de keuken
Trui met naam (van de zara bijvoorbeeld)
Eigen besteksetje
Kids camera kruidvat
Dingen die op gaan zoals klei, stiften etc
Mooie drinkbeker