920 Reacties

3 jaar geleden

Volgende week eerste echo! Eigen berekening 1 december. 1e kindje

3 jaar geleden

Hier voorlopig de datum op 2 december. Hebben een kleine van 3,5 . Heb 25 e mijn eerste echo. Erg spannend !!

3 jaar geleden

2 mei pas eerste echo dus moet nog even geduld hebben. Volgens de verloskundige 7 december uitgerekend 😊

3 jaar geleden

Ik heb dinsdag de eerste echo, volgens m'n berekeningen uitgerekend op 2 december. Dit is de 2e zwangerschap van ons 1e kindje. De symptomen nemen voor mij alleen maar toe, maar heb sinds gisteren ook een griep/verkoudheid te pakken dus daar kan het ook mee te maken hebben natuurlijk. Een paar goede vrienden van ons weten het, we willen het aan de familie vertellen na een goede 2e echo. Dit om hen de eventuele teleurstelling van een miskraam te besparen (vorige x slecht nieuws bij de 2e echo). We willen de nipt laten doen zodra het kan, omdat bij het vruchtje van de vorige zwangerschap achteraf een zware chromosoomafwijking was geconstateerd. Had een partiële mola (1 eicel bevrucht door 2 zaadcellen, waardoor 23 chromosomen te veel). Desondanks met veel vertrouwen en positiviteit in deze zwangerschap! 🤩❤️🌈

3 jaar geleden

Volgende week eerste echo! Eigen berekening 1 december. 1e kindje
Spannend! Wij hebben dinsdag de eerste echo, waarschijnlijk ook rond 1 december uitgerekend. 2e kindje, 3e zwangerschap na een vroege miskraam in november

3 jaar geleden

Reactie op Ridder0704

Ik heb dinsdag de eerste echo, volgens m'n berekeningen uitgerekend op 2 de ...
Oh wat spannend!!

3 jaar geleden

Reactie op Moosje_92

Spannend! Wij hebben dinsdag de eerste echo, waarschijnlijk ook rond 1 dece ...
🤞🤞 nog maar paar dagen wachten. Ik mag donderdag!

3 jaar geleden

Wij hebben maandag de eerste echo, ik heb een onregelmatige cyclus dus weet de exacte datum niet precies. Ik gok de eerste week van december. Het is mijn 2e zwangerschap en heb veel meer last van misselijkheid en buikpijn. Erg benieuwd naar de echo!

3 jaar geleden

7 dec uitgerekend, zwanger na icsi vanwege genafwijking. Zojuist 1e echo bij 6+1; kloppend hartje en alles zag er goed uit! Nog wat langzaam kloppend, maar dat past bij de termijn. Heb t allemaal nog niet helemaal door. Ondanks kwaaltjes.. Herkennen jullie dat?

3 jaar geleden

Ik gok dat ik rond 6 december ben uitgerekend maar eigenlijk geen idee. Geen eisprong kunnen vinden met ovutesten en uiteindelijk gestopt dus uitgaande van eerste dag laatste menstruatie is het rond 6 december. Zwanger van 2e kindje. Helaas van de 25e eerste echo. Wachten duurt lang haha!

3 jaar geleden

Hier 4 december uitgerekend. Leuk om te lezen hoe iedereen dezelfde week ervaart en veel van jullie ook volgende week de eerste echo hebben!

3 jaar geleden

1 december uitgerekend. Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad. En het hartje klopte al 😍 nu mag ik de 25ste weer en dan ben ik 8,4 weken

3 jaar geleden

Hee ladies, ik ben 6 dec uitgerekend. Ivf traject gedaan en helaas pas 25 april een echo. Dan al 7+6 dus nog 1.5 week geduld hebben. We zijn zo benieuwd!

3 jaar geleden

1 december uitgerekend. Ik ben vooral heel misselijk en heb de hele dag een vieze chemische smaak. Gek genoeg heb ik wel heel veel honger dus dat maakt het lastig. Herken het van de vorige zwangerschap. Maandag hebben we een echo, dan ben ik 7+3 😊

3 jaar geleden

Hi Verloskundige had me geschat op 2 December, heb zo de eerste echo! Erg veel last van misselijkheid en sinds een week elke ochtend aan het overgeven. Heb al een zoon van 10 en een dochtertje van bijna 2 😊

3 jaar geleden

Hier 3 december uitgerekend volgens eigen berekening. Eerste zwangerschap en de eerste echo duurt veel te lang, op 8 mei pas. We hebben het mijn ouders en broer en zus verteld en gaan binnenkort naar de schoonouders. Vrienden wachten we zeker mee tot na de eerste echo. Ik ben behoorlijk moe de hele dag, nergens zin in en veel last van een hongerachtig gevoel op de maag. Een paar dagen gelukkig een behoorlijke migraine aanval gehad wat ik nog nooit eerder had gehad. Voor jullie allemaal, gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op Krstn

Hier 3 december uitgerekend volgens eigen berekening. Eerste zwangerschap e ...
*een paar dagen geleden

3 jaar geleden

Volgens eigen berekening 7 december, eerste echo pas 3 mei! Nu erg wisselende klachten, zit midden in een verbouwing/ verhuizing en dat ging twee weken geleden prima, maar nu merk ik toch wel meer vermoeidheid, meer misselijkheid en ook wel angsten voor een miskraam met wat piekeren voor slapen gaan. Moet er erg aan wennen allemaal, dat ik niet mijn oude energie heb ofzo.. Wel bijna mijn hele dichte omgeving al verteld, waren zo enthousiast dat we het zsm wilde delen! Ik ben nu 6+1 van de eerste! 😃

3 jaar geleden

Volgens mijn berekening 5 december uitgerekend, wij hebben al een zoon die volgende week 1 jaar wordt. Ik heb veel last van misselijkheid en heel erg moe. 28 april hebben wij de eerste echo.

3 jaar geleden

Hier zwanger van ons 4e kindje. Volgens eigen berekening 5 december uitgerekend, maar dit zal vast nog wat verzet worden. Donderdag de eerste afspraak bij de verloskundige en dan zal hopelijk de eerste echo ook gepland worden. Die doen ze hier nooit zo vroeg, pas bij een week of 8/9 de eerste. Ik heb nog nooit zo weinig klachten gehad tijdens een zwangerschap en daar maak ik me best wel zorgen om! Misselijkheid is over het algemeen alweer afgenomen. En bij mijn vorige zwangerschappen werd dat nu juist alleen maar minder. Al met al merk ik er weinig van. Ik probeer maar te denken dat ik dan nu gewoon geluk heb, maar gerust ben ik er niet op. De andere kinderen weten het ook al en we hebben het ook vertelt al aan familie en beste vrienden. Als het toch fout gaat willen we hier niet over liegen en dit ook met ze kunnen delen. Meer die ervaring hebben zich minder zwanger te voelen dan bij een vorige zwangerschap?