874 Reacties

3 jaar geleden

Leuk voeg me hier toe want denk 17december uitgerekend maar heb al een vroege echo 21april omdat ik medisch ben en mis hoor ik dan wel een andere datum. We gaan het zien

3 jaar geleden

Leuk voeg me hier toe want denk 17december uitgerekend maar heb al een vroe ...
Gefeliciteerd, spannend hoor 21 april al een eerste echo. Dan ben je iets meer dan 6 weken? Heb je die eerste echo dan ook in het ziekenhuis? Ook in ben medisch maar mag deze keer mijn eerste afspraken wel bij mijn eigen verloskundige doen voordat ik wordt overgedragen aan het ziekenhuis. Ik moet nog wel even wachten tot 1 mei :-) Ik ben 15 december uitgerekend.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd, spannend hoor 21 april al een eerste echo. Dan ben je iets meer dan 6 weken? Heb je die eerste echo dan ook in het ziekenhuis? Ook in ben medisch maar mag deze keer mijn eerste afspraken wel bij mijn eigen verloskundige doen voordat ik wordt overgedragen aan het ziekenhuis. Ik moet nog wel even wachten tot 1 mei :-) Ik ben 15 december uitgerekend.

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Reactie op APje

Gefeliciteerd, spannend hoor 21 april al een eerste echo. Dan ben je iets m ...
Dank Je wel 😊 jij ook gefeliciteerd. Ja heb ik in het ziekenhuis via de verloskundige. Ik heb bloedvat ontstekingen die actief is op moment en laatste zwangerschap is 13jaar geleden vandaar dat ik gelijk door gestuurd wordt.

3 jaar geleden

Hi! Ik ben 21 december uitgerekend. 5 mei eerste echo en 10 mei eerste afspraak met de verloskundige ☺️ Mijn bevalling wordt sowieso ook medisch ivm ernstige fluxus waardoor ik uiteindelijk op de OK eindigde. Ik wil wel proberen of ik m'n verloskundige er zo lang mogelijk bij kan hebben, want continu al die verschillende (en veel) gezichten aan m'n bed vond ik niet zo fijn.

3 jaar geleden

Hi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🤍. Wij hebben deze week positief getest, afspraak met de verloskundige staat op 8 mei en tot nu toe uitgerekende datum ook 21 december. 🧸 Ik kan het nog niet geloven, dinsdag een positieve test met de clear blue early. Vandaag gaf CB weken indicator 1-2 weken aan. Ik hoop dat het op gaat lopen, in september hadden we een miskraam bij 7,5 week. Enerzijds twijfel ik om door te testen.. want wil me ook niet onnodig druk maken. Hoe doen jullie dat? Mocht alles goed gaan en het hartje klopt op 8 mei, dan willen we het mijn schoonvader en moeder vertellen. De rest (denk ik, als ik het volhoud) na het 1e trimester. Op dit moment weet alleen mijn man het en een beste vriendin, die ook zwanger is zodat we even lekker non - stop over zwangerschap en baby’s kunnen praten en fantaseren. Ik heb bijna geen symptomen.. op wat krampjes na. En de rest? ☺️ fijne zwangerschap toegewenst allemaal.

3 jaar geleden

Hoihoi hier 22 dec uit gerekend, op action testen positief en kruitvat 2 voor 5, echo nog niet duidelijk wanneer kreeg de verloskundige niet te pakken Allemaal gefeliciteerd 😇

3 jaar geleden

Reactie op mariannebs

Hi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🤍. Wij hebben deze ...
Gefeliciteerd! Jeetje wat lijkt me dat spannend zeg na een miskraam. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik merk dat ik mezelf aardig gek maak met de gedachte dat het mis kan gaan 🤷🏼‍♀️ Ik heb nu 3 dagen getest en eigenlijk wil ik stoppen, maar toch wil ik elke ochtend dat 2e streepje zien 😬 Ik heb wat krampjes en merk vandaag dat ik echt wel wat regelmatiger moet eten. Mn verbranding is ook hoger (smartwatch) dan normaal 🤔 Vorige keer had ik vanaf week 5 ongeveer heftige kramp en onwijs pijnlijke borsten. Ben benieuwd of dat nu ook zo gaat zijn.

3 jaar geleden

Ik ben denk ik 18 december uitgerekend, heb 3 mei m’n eerste echo.. spannend vorige maand een miskraam gehad 😊

3 jaar geleden

Hay dames Gefeliciteerd allemaal 👶🏻🤍 Ik ben er zelf 2e paasdag erachter gekomen dat ik zwanger ben. Heb zelf berekend wnr ik uitgerekend ben en dat is op me eigen verjaardag 18 dec 🥰 Zwanger worden ging bij mij niet van zelf sprekend😞 wij hebben een fertiliteit traject gehad. Maar gelukkig is het gelukt 🥰 Ik heb volgende week donderdag een echo bij de gynaecoloog. Ik heb eerder een miskraam gehad. Dus heel erg bang dat het mis gaat. Liefs vajen

3 jaar geleden

Hebben jullie al symptomen?

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 21 december uitgerekend. Afgelopen december een MA gehad bij 10 weken, daarna twee miskramen. Hopelijk nu meer geluk🙏🏻

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! 8 mei heb ik mijn eerste echo. 2 daagjes voor mijn verjaardag, dus hopelijk brengt dat wat geluk. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik vind het allemaal heel spannend. Twee weken lang lopen staren naar 3 testen met een bijna onzichtbaar 2e streepje, maar gisteren was het er eindelijk. Een echt duidelijk streepje! Groetjes!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen! Volgens m’n app de 17e uitgerekend! 25 april eerste echo bij m’n vk🥰kan niet wachten. Heb tot nu toe nog niet veel kwaaltjes behalve veel plassen, 1 zere borst en moeilijke stoelgang😬

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! 🥰 Ik dacht al verder in de zwangerschap te zijn, maar waarschijnlijk een late eisprong gehad. Dus ik ben nu tussen 14 en 21 december uitgerekend. A.s. Maandag met een echo kijken of er iets te zien is. Dan hopelijk 5 weken 🍀

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Zelf berekend dat ik 21 december uitgerekend ben. Dus nu 4+1, heel spannend nog, 4 mei eerste echo dus dan voelt het pas echt. Heb dus al sinds vorige week dat ik elke ochtend een beetje misselijk wakker wordt en dat terwijl ik pas 2 dagen geleden positief heb getest. Vorige zwangerschap 0 klachten/symptomen gehad. Hoop toch echt dat die misselijkheid me deze keer weer bespaard blijft 🫠🤞

3 jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen! 💞 Ik ben (ongeveer) 4+2 of 4+3. Zondag heb ik een echo ivm veel buikpijn aan één kant. HCG was vandaag 880. De verloskundige denkt echter dat ik zondag rond de 5 weken zit. Ben benieuwd! Dit is mijn eerste zwangerschap. Volgens mijn eigen berekeningen rond 20 december uitgerekend

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal , ik heb maandag mijn positieve test gehad. Ben waarschijnlijk 16 december uitgerekend. Het is ons eerste kindje. We vinden het nog wel steeds moeilijk te bevatten. Ik heb ook weinig klachten alleen vaker plassen, krampjes en zere borsten. Hoe is het nieuws bij jullie binnengekomen?

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal!Wens jullie een fijne zwangerschap toe! Ik ben 15 dec uitgerekend volgens de calculator, maar op 4/5 zullen we meer duidelijkheid hebben. Ik ben echt al ruim een week erg misselijk, voor in de nacht. Verder wat lichte steken aan beide kanten onderin m’n buik, zere borsten en veel hoofdpijn.