1016 Reacties

3 jaar geleden

Wij wachten nog op eerste echo. Wij hebben al een zoontje van net 2 dag na zijn verjaardag kwamen er achter dat we zwanger zijn. Was niet gepland we gebruikte ook bescherming maar het is meer dan welkom. Mijn man had al een beeldschone dochter van voorgaande relatie zij is nu vijf bijna alweer zes gaat zo snel. Mijn moeder weet het en mijn oudste zus voor de rest nog niet. Wij hebben toevallig een familie fotoshoot gepland en dan gaan we stiekem op de foto mededelen. Wachten eerst nog de echo af voor we meer mensen vertellen. Heb wel veel kwalen al vooral emotioneel had met mijn zoontje helemaal niet en misselijk helaas weer. Hoe gaat bij jou?

3 jaar geleden

Uitgerekend op 25 december; voor nu een kerstbaby dus.. echo heb ik op 9 mei met 7 weken; best spannend. Kwa klachten; moe (wil het liefst om 20u naar bed), weeig gevoel in mijn maag, maar nog niet misselijk, maagzuur, enorm opgeblazen en emotioneel

3 jaar geleden

Wat leuk dit! Ik ben 24 en zwanger van de eerste. Ik ben uitgerekend op kerstavond, 24 december en 15 mei hebben we de eerste echo 🥰

3 jaar geleden

Ik ga het vanavond pas aan mijn vriend vertellen. Ik heb een cadeautje ingepakt met deze kaart er bij

3 jaar geleden

Reactie op AxBentex

Ik ga het vanavond pas aan mijn vriend vertellen. Ik heb een cadeautje inge ...
Ben heel benieuwd wat er aan de binnenkant staat 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Inseparable

Ben heel benieuwd wat er aan de binnenkant staat 🤭
Lekker zoetsappig hahaha

3 jaar geleden

Reactie op AxBentex

Lekker zoetsappig hahaha
Heeel zoetsappig haha🤭 ziet hij vast niet aankomen

3 jaar geleden

Ik twijfel wanneer ik ben uitgerekend volgens de ene site berekening ben ik uitgerekend op 25 december en als ik het uitreken op de site van freya met de eerste dag van mensuratie 29 december wat ik wel heel zeker weet is dat ik vandaag exact 3weken zwanger ben via icsi traject.

3 jaar geleden

Hoi! Vandaag was mijn NOD, maar heb gisteren al positief getest! Ben zwanger van mijn 2e kindje, heb al een zoon van net 1. 💙Voel me ook echt zwanger door symptomen die al behoorlijk oplopen! Volgends mijn berekening ben ik 25-12-23 uitgerekend. Ik ga me vanavond inschrijven bij de verloskundige dus ben benieuwd wanneer wij een 1e echo krijgen!

3 jaar geleden

Ik heb 2 dagen geleden positief getest. Ik was pas net gestopt met de pil, 18 maart de laatste geslikt. Eigenlijk zou ik pas volgende week woensdag ongesteld moeten worden, maar ik voelde al dingen die ik herkende van mijn eerste zwangerschap. Ik heb al een zoontje van 2,5 jaar oud. Als het allemaal klopt ben ik op 27 december uitgerekend. 10 mei heb ik de eerste echo bij 7 weken :) Leuk om anderen te spreken!

3 jaar geleden

Afgelopen maandag positief getest, ik had een voorgevoel… en ja hoor positief!!! Woensdag en vandaag weer getest en hij is zo mooi donker aan het worden ❤️. 23 dec uitgerekend volgens een calculator. Vorige keer hebben we met 4+4 een miskraam gehad dus het is wel spannender nu om eerlijk te zijn. Als het allemaal goed gaat zou onze spruit geboren kunnen worden op 27 dec, de dag dat we vorige keer een miskraam hadden. Symbolisch ❤️

3 jaar geleden

Afgelopen donderdag positief getest❤️. 23 december uitgerekende datum volgens calculator 🤰🏽

3 jaar geleden

Gister positief getest! Volgens de calculator ook 23 december uitgerekend ❤️

3 jaar geleden

Donderdag positief getest , ik zou volgens de calculator 25 december uitgerekend zijn🥰

3 jaar geleden

Ik test al positief sinds dinsdag op 11 dpo/ 11 dagen na mn punctie. De action lijntjes bleven wat vaag en twijfelde enorm. Maar vanmorgen echte bevestiging gehad met de clear blue die 2-3 weken aangaf. 26 december ben ik uitgerekend. Ben zo blij dat het na ruim 2 jaar, eindelijk gelukt is met de eerste ivf poging.

3 jaar geleden

Ik voel me echt totaal nog niet zwanger en dat maakt mij best onzeker. Zijn er meer zonder symptomen?

3 jaar geleden

Reactie op Babyiswelkom

Ik voel me echt totaal nog niet zwanger en dat maakt mij best onzeker. Zijn ...
Ik heb ook nog niet echt symtomen maar is wel via icsi traject dat ik zwanger ben. Bij mijn laatste zwangerschap had ik nu ook nog geen symtomen die kwamen pas met 4weken.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal en hopelijk een voorspoedige zwangerschap voor ons allemaal. Zou het?! Met 12DPO getest, volgens de berekening 26 dec uitgerekend. Kan en durf en het nog niet helemaal te geloven. In Juli vorig jaar met 17 weken te vroeg bevallen van een dochter waarvan ik was uitgerekend op 30 december 2022 dus dit zou neerkomen op dezelfde uitgerekende maand met maar een paar dagen verschil. Moet het ziekenhuis nog gaan bellen maar eerst even laten bezinken allemaal.

3 jaar geleden

Hier vorige week positief getest. Heb een dochter van bijna 3 en dit word me 4e zwangerschap. Helaas 2 miskramen gehad. Ben nu uitgerekend op 25 december. Dit is de dag dat we vorig jaar onze 2e miskraam kregen. We hebben de echo op 16 mei, en dat is de verjaardag van onze dochter. Super spannend allemaal en onwijs zenuwachtig of dit wel goed blijft gaan. We hebben een echo met 8 weken maar als ik echt heel onzeker ben mag ik bellen en mogen we eerder Ivm onze miskramen. Ergens ben ik bang teleurgesteld te worden als we eerder gaan en er is nog niet veel te zien ofzo.

3 jaar geleden

Zijn er mensen die al kwaaltjes of symptomen hebben? Ik heb best wel last van krampen (voelen als menstruatie krampen). Geen idee of dat erbij ‘hoort’ 🫣