10 Reacties
3 maanden geleden
Ik volg! Ons zoontje doet dit inderdaad ook. Heel vervelend om aan te horen 馃槄
3 maanden geleden
Onze dochter ook, echt vreselijk inderdaad. Ik moet zeggen dat nu ze haar boventanden langer heeft het minder wordt. Het was vooral erg toen hij net door kwam. Het lijkt ook dat ze het wel wil maar het niet meer zo lukt omdat hij steeds lager komt haha. Dus hoop dat het vanzelf verdwijnt.
3 maanden geleden
Is meestal een fase wanneer de tandjes doorkomen. Onze oudste deed het ook en het stopt vanzelf weer. Zou er niet teveel op reageren of evt afleiden met wat speelgoed..
3 maanden geleden
Mijn zoontje heeft dit ongeveer 1-2 weken gedaan, daarna is het gestopt. Zal de nieuwigheid wel zijn
3 maanden geleden
Hier is sinds gister de eerste boventand door en sinds vandaag knarst hij ook. 馃槶 Ik ben best wel bang dat hij net als z鈥檔 zus zijn tandjes verpest ermee. Tandarts heeft bij haar aan dat het verweken van de dag is en dit gebeurt 鈥榮 nachts of het reguleren van spanning. Er is nog niks aan te doen, goed poetsen en hopen dat het stopt. Zij is bijna 3,5 en heeft echt zichtbare stukjes uit sommige tanden, ik hoop echt dat het bij hem nieuw is door die tand en het binnenkort weer stopt馃槄
21 dagen geleden
Hoe is het hier met de knarsertjes? Mijn dochter heeft nu pas haar eerste tand boven die er goed doorzit (ze is inmiddels een jaar) en helaas is ze ook hier sinds enkele dagen aan het knarsen..
Gaat het effectief over of zitten jullie er nog steeds in 馃珷