10 Reacties

2 jaar geleden

Ik vertrek altijd een uur eerder van werk en kolf dan in de auto, echt een uitkomst vind ik. Ik zie het probleem niet zo met de airbag? Of gebruik je een niet handsfree model?

2 jaar geleden

Reactie op ksiobhan

Ik vertrek altijd een uur eerder van werk en kolf dan in de auto, echt een ...
Ja hoor! Gewoon lekker handsfree. Ik zie t probleem er dus ook niet van in.. je bent er tijdens t rijden dan totaal niet mee bezig. Maar goed.. ik vind t ook heerlijk onder het rijden!

2 jaar geleden

Ik ben adviseur aan huis en aangezien ik moeilijk bij de mensen thuis kan gaan kolven kolf ik tijdens het rijden. Als je gewoon zorgt dat je de kolven aan hebt en dat je de juiste instellingen al klaar hebt staan, beïnvloed het je rijden totaal niet (wel alleen met een handsfree kolf). Ivm verzekering enz heb ik geen idee hoe en wat, maar naar mijn idee is de kans op een ongeluk ook wel klein...

2 jaar geleden

Reactie op Demy_xx

Ik ben adviseur aan huis en aangezien ik moeilijk bij de mensen thuis kan g ...
Ja precies.. ik zet ze gewoon aan voor het rijden en dan laat ik t gaan.. ze zullen nooit overdag overlopen met melk dus ze vallen vanzelf uit na 20min.

2 jaar geleden

Ik kolf ook tijdens het rijden. Als je een handsfree kolf hebt, kan het gewoon. Het enige waar ik op let is dat ik niet te ver achterover leun. Mijn kolf gaat dan namelijk lekken.

2 jaar geleden

Niet vaak, maar toch met enige regelmaat heb ik in de auto gekolfd

2 jaar geleden

Worden jullie niet, net als tijdens de borstvoeding, moe tijdens het kolven? Ik kies er daarom voor het niet te doen.

2 jaar geleden

Reactie op DuckieDaf

Worden jullie niet, net als tijdens de borstvoeding, moe tijdens het kolven ...
Ik zelf gelukkig niet. Ik kak altijd pas 's avonds in of als de kleine lekker bij me ligt (wordt ik altijd rozig van).

2 jaar geleden

Ik doe het altijd! Helaas werd het een duur grapje… vorige week tijdens politie controle staande gehouden ivm niet juist dragen van mijn gordel (droeg hem alleen over m’n schoot en dan de band achter mijn rug). Dat kost dus gewoon 180€🥲 Helaas geen medeleven vanuit de agent.

2 jaar geleden

Reactie op KerkhofE

Ik doe het altijd! Helaas werd het een duur grapje… vorige week tijdens pol ...
Hoezo had hij medeleven moeten hebben? Het heeft toch gewoon met veiligheid te maken😅 Kun je je gordel niet normaal dragen?