Hoihoi!
Ik heb vanmiddag met mijn man een discussie gehad. Ik wou namelijk gaan kolven tijdens het autorijden (moet naar mijn idee gewoon kunnen?). Maar daar was m'n man het totaal niet mee eens.. zonder uitleg waarom (Dus duhhh, ik was geïrriteerd want waarom zou dat t rijden beïnvloeden). Uiteindelijk vertelde hij dat hij dat niet wou hebben ivm als je wel een ongeluk krijgt met airbag, verzekeringen blabla. Toen dacht ik, ohja..
Iemand die hier wat over te zeggen heeft? Ik vind het lastig haha.
Ik vertrek altijd een uur eerder van werk en kolf dan in de auto, echt een uitkomst vind ik.
Ik zie het probleem niet zo met de airbag? Of gebruik je een niet handsfree model?
Ik vertrek altijd een uur eerder van werk en kolf dan in de auto, echt een ...
Ja hoor! Gewoon lekker handsfree. Ik zie t probleem er dus ook niet van in.. je bent er tijdens t rijden dan totaal niet mee bezig. Maar goed.. ik vind t ook heerlijk onder het rijden!
Ik ben adviseur aan huis en aangezien ik moeilijk bij de mensen thuis kan gaan kolven kolf ik tijdens het rijden. Als je gewoon zorgt dat je de kolven aan hebt en dat je de juiste instellingen al klaar hebt staan, beïnvloed het je rijden totaal niet (wel alleen met een handsfree kolf).
Ivm verzekering enz heb ik geen idee hoe en wat, maar naar mijn idee is de kans op een ongeluk ook wel klein...
Ik ben adviseur aan huis en aangezien ik moeilijk bij de mensen thuis kan g ...
Ja precies.. ik zet ze gewoon aan voor het rijden en dan laat ik t gaan.. ze zullen nooit overdag overlopen met melk dus ze vallen vanzelf uit na 20min.
Ik kolf ook tijdens het rijden. Als je een handsfree kolf hebt, kan het gewoon. Het enige waar ik op let is dat ik niet te ver achterover leun. Mijn kolf gaat dan namelijk lekken.
Ik doe het altijd!
Helaas werd het een duur grapje… vorige week tijdens politie controle staande gehouden ivm niet juist dragen van mijn gordel (droeg hem alleen over m’n schoot en dan de band achter mijn rug). Dat kost dus gewoon 180€🥲
Helaas geen medeleven vanuit de agent.