5 Reacties

9 dagen geleden

Heel herkenbaar, onze zoon (20weken) heeft dit ook! Gaat vanaf juni naar de opvang, denk hier ook vaak over na hoe dit gaat zijn🥺 hopelijk komen er wat tips!

9 dagen geleden

Mijn zoon van 17 weken heeft precies hetzelfde! Ik probeer hem ook in slaap te krijgen, maar dat duurt bij ons ook inderdaad erg lang waarna ik hem weer uit bed haal..

9 dagen geleden

Herkenbaar! Pas na de zomervakantie naar de opvang maar vind het ook echt spannend! Ik hoop dat het beter wordt na de slaapregressie… ik pak de middag dut haar thuis nog bij ons in bed want al die korte dutjes wordt ze dood moe van !

9 dagen geleden

Fijn om de herkenning te zien! Ja hopelijk is het na de regressie beter! Probeer haar thuis ook wel 1 dutje bij mij te doen maar op de opvang lukt dat natuurlijk niet! Hopelijk kan ik binnenkort aan jullie zeggen dat het toch beter wordt.

7 dagen geleden

Geen tips helaas, wel herkenning! Soms doet onze dochter wel 5-6 slaapjes per dag omdat ze zo kort zijn. Het is nog even niet anders denk ik dan maar.. Komt ooit vanzelf goed 😊 Heb ook de hoop dat het vanaf een maand of 5-6 wat beter gaat worden. Nu kunnen we met haar ook niet echt de deur uit omdat ze door de korte slaapjes ook korte wakkertijd heeft.