22 Reacties
2 jaar geleden
Ja mijn verloskundige gaf mij 3 weken geleden al het advies. Ik heb 'm zelf gekocht van natalis bij de onlinedrogist.
2 jaar geleden
Als je aanvullende verzekering hebt dan kan je 'm bij je zorgverzekering aanvragen. Zo niet online kan je 'm vanaf 24,95 kopen.
2 jaar geleden
Reactie op chaterine
Ja , hoe veel moet je beta als ik mag vragen ?
Dat hangt af van je verzekering. Sommige verzekeringen vergoeden het hele pakket, sommige niets en dan moet je het zelf kopen. Je kunt kiezen uit een basispakket of een uitgebreider of duurzaam pakket. Je kunt bijvoorbeeld even googelen naar kraampakket, je kunt het oa bestellen bij Bol.com of kopen bij een drogist.
2 jaar geleden
Als je aanvullend verzekerd bent voor de kraamtijd, kan je hem bij je zorgverzekeraar aanvragen. Zo niet, kan je hem kopen bij je zorgverzekeraar of ergens particulier bestellen. Als je het niet kan betalen, kan je bij sommige gemeenten bijzondere bijstand aanvragen. Ook zijn er gemeenten die de kosten van kraamzorg betalen voor mensen die dit nodig hebben.
2 jaar geleden
Via mijn aanvullende verzekering aangevraagd, helaas geen keuze. Het basispakket van Natalis. Maar heb er wel los 2 cordrings (zwanger van een tweeling) bij besteld, want er zit standaard een navelklem in het pakket.
Mijn pakket wordt 90 dagen voor de uitgerekende datum geleverd, stond in de bevestigingsmail.
2 jaar geleden
Ik heb hem besteld via de verzekering Menzis, ik krijg hem in week 27 binnen.
2 jaar geleden
Ik moest hem zelf betalen i.v.m. mijn verzekering aanvullend 1 bij zilveren kruis. Echter heb ik even research gedaan en heb uiteindelijk het pakket wat de kraamzorg (Naviva) aanraad besteld. Volgensmij is dit hetzelfde als het Natalis pakket. Ik kreeg ook korting via hun. Je zou dus ook via je kraamzorg organisatie kunnen kijken.
2 jaar geleden
Ik heb een fijne van Salou, met mooie natuurlijke producten. Verder kun je ze ook vaak gratis of goedkoop op marktplaats vinden, mocht je er geen gratis aan kunnen vragen.
2 jaar geleden
Reactie op MamavanLuus
Ik heb een fijne van Salou, met mooie natuurlijke producten. Verder kun je ...
Van Dalalou, autocorrectie maakt er Salou van haha
2 jaar geleden
Ik heb hem aangevraagd via de verzekering. Wordt volgende week verstuurd en ik wegens mijn 3 sterren polis 100% vergoed