15 Reacties

2 jaar geleden

Ja klopt! 😊 bij mij is die telkens niet op voorraad ☹️

2 jaar geleden

Bij mij ook telkens niet op voorraad! Dus wacht het nog even af

2 jaar geleden

Bij mij ook al aantal keer niet op voorraad, vind het ook maar raar want je krijgt er geen bevestiging van of iets.

2 jaar geleden

Ik kan de box al 2 maanden niet bestellen omdat deze niet voorradig zouden zijn. Ben benieuwd wanneer ze weer leverbaar zijn, Maar het klopt inderdaad wel dat je 0.01 cent dient te betalen.

2 jaar geleden

Yes hier besteld! Klopt idd dat je €0.01 betaald ter verificatie. De box heeft echt een leuke inhoud! Jammergenoeg is hij mega vaak uitverkocht dus je moet net geluk hebben: regelmatig ff de website checken en bij voorkeur ‘s morgens vroeg!

2 jaar geleden

Ik had een mail gehad dat hij op voorraad was en hem besteld, inmiddels ook ontvangen. Ik heb alleen wel 3,95 verzendkosten moeten betalen. In de winkel ophalen kon ik niet voor kiezen. Maar goed die 3,95 haal je er wel ruim uit.

2 jaar geleden

Ik heb maanden gewacht en heb hem uiteindelijk gekregen na een mail te hebben ontvangen, ik heb wel bezorgkosten erbij moeten betalen, maar als je hem ophaalt is het idd maar 0,01 cent

2 jaar geleden

Ik heb na 4 maand eergisteren een mail ontvangen en is inderdaad maar 0.01 eurocent en 4.95 verzendkosten

2 jaar geleden

Hier eind oktober de babybox aangevraagd, maar idd niet voorradig! Er staat dat je een 2e mail krijgt en hem dan kan bestellen voor 1 eurocent en de verzendkosten..als ik het goed gelezen heb tenminste? Ben dus ook nog aan het afwachten:)

2 jaar geleden

Ja dat klopt, anders kan het in het systeem waarschijnlijk niet verwerkt worden. Ik heb m maanden geleden aangevraagd en vorige week kreeg ik een mail dat ie voorradig was. Maar tussendoor verder geen mail erover gehad ofzo. T is de moeite wel waard👍🏻

2 jaar geleden

Ik heb de mail gehad inmiddels en de box kunnen bestellen :)

2 jaar geleden

Ik ook! :)

2 jaar geleden

Ik heb de box ook kunnen bestellen!:-)

2 jaar geleden

Ik kreeg vandaag ook een mail. Dus meteen besteld

2 jaar geleden

Jaa super box! Alleen maar nuttig spul!