Ik kan de box al 2 maanden niet bestellen omdat deze niet voorradig zouden zijn.
Ben benieuwd wanneer ze weer leverbaar zijn,
Maar het klopt inderdaad wel dat je 0.01 cent dient te betalen.
Yes hier besteld! Klopt idd dat je €0.01 betaald ter verificatie. De box heeft echt een leuke inhoud! Jammergenoeg is hij mega vaak uitverkocht dus je moet net geluk hebben: regelmatig ff de website checken en bij voorkeur ‘s morgens vroeg!
Ik had een mail gehad dat hij op voorraad was en hem besteld, inmiddels ook ontvangen. Ik heb alleen wel 3,95 verzendkosten moeten betalen. In de winkel ophalen kon ik niet voor kiezen. Maar goed die 3,95 haal je er wel ruim uit.
Ik heb maanden gewacht en heb hem uiteindelijk gekregen na een mail te hebben ontvangen, ik heb wel bezorgkosten erbij moeten betalen, maar als je hem ophaalt is het idd maar 0,01 cent
Hier eind oktober de babybox aangevraagd, maar idd niet voorradig!
Er staat dat je een 2e mail krijgt en hem dan kan bestellen voor 1 eurocent en de verzendkosten..als ik het goed gelezen heb tenminste?
Ben dus ook nog aan het afwachten:)
Ja dat klopt, anders kan het in het systeem waarschijnlijk niet verwerkt worden.
Ik heb m maanden geleden aangevraagd en vorige week kreeg ik een mail dat ie voorradig was. Maar tussendoor verder geen mail erover gehad ofzo.
T is de moeite wel waard👍🏻