12 Reacties Nieuwste boven O.a. die van dr.. Brown smalle hals passen ook op deze fles (en die van difrax dan denk ik ook)
Reactie op Evelien_K88 O.a. die van dr.. Brown smalle hals passen ook op deze fles (en die van dif ...
Oh zie nu dat hij alleen uit deze fles drinkt dus misschien had je dr. brown al geprobeerd. In dat geval kun je mijn bericht negeren 馃槄
Reactie op Evelien_K88 Oh zie nu dat hij alleen uit deze fles drinkt dus misschien had je dr. brow ...
Ik ga t gewoon even proberen! Hopelijk gaat die dat doen dankjewel voor je reactie!
Bij onze Kruidvat ligt er wel voorraad maar dat is in Lunteren haha. Mocht je nog hoog zitten dan kan ik ze wel opsturen voor je!
Reactie op tinekedk Bij onze Kruidvat ligt er wel voorraad maar dat is in Lunteren haha. Mocht ...
Wat super lief hebben ze daar de 3+maanden speen? Ik heb alleen een foto van d'r 6+ maanden speen ;) flesjes hebben we inmiddels gevonden!
Reactie op tinekedk Bij onze Kruidvat ligt er wel voorraad maar dat is in Lunteren haha. Mocht ...
Hey zou je voor mij nog willen kijken voor de spenen ban deze fles maat 2 dus 3+ maanden? Je zou mij er enorm mee helpen.
Reactie op Sanjager Hey zou je voor mij nog willen kijken voor de spenen ban deze fles maat 2 d ...
Sorry helemaal niet meer aan gedacht! Ik zal eens kijken als ik er kom deze week!
Reactie op Sanjager Hey zou je voor mij nog willen kijken voor de spenen ban deze fles maat 2 d ...
Oja en hoeveel wil je er als ze ze nog hebben? Neem ik ze meteen mee als ik er ben馃槄
Reactie op tinekedk Oja en hoeveel wil je er als ze ze nog hebben? Neem ik ze meteen mee als ik ...
Super lief dar je wilt kijken ik zou dan graag 2 verpakkingen van de spenen van 3+ maanden willen
Reactie op Sanjager Super lief dar je wilt kijken ik zou dan graag 2 verpakkingen van de spenen ...
Ben net geweest maar ook hier inmiddels uitverkocht 馃槦
Reactie op tinekedk Ben net geweest maar ook hier inmiddels uitverkocht 馃槦
Helaas maar super bedankt dat je de moeite hebt genomen om te kijken!
Gevonden馃コ het was een zoektocht maar gelukkig gevonden nu