23 Reacties

2 jaar geleden

woensdag hoort het volgens mijn kruidvat overal weer binnen te komen, volgens de klantenservice is de bon Bebe van de Dirk exact hetzelfde qua samenstelling, ik weet niet of die bij jullie in de buurt zit?

2 jaar geleden

Als het goed is zijn ze vanaf morgen of overmorgen weer leverbaar. Ze moesten de levering 72 uur tegenhouden, omdat er anders kans was dat een deel van de verkeerde voeding weer terug in de schappen kwam of er nog nieuwe verkeerde dozen in de schappen kwamen

2 jaar geleden

Reactie op bAmbiee

Als het goed is zijn ze vanaf morgen of overmorgen weer leverbaar. Ze moest ...
Ooh dat zou fijn zijn

2 jaar geleden

Reactie op BiancaW

Ooh dat zou fijn zijn
Ik heb gelukkig nog 1 dicht pak staan wat ik in januari gekocht had anders hadden ook wij een probleem gehad want ik ging liever ook niet over op andere voeding

2 jaar geleden

Ik weet niet waar je woont maar ik heb nog 4 dozen over die je mag hebben van mij als je wil! Ik gebruik ze niet je mag ze gratis eventueel

2 jaar geleden

Reactie op simonevandenberg

woensdag hoort het volgens mijn kruidvat overal weer binnen te komen, volge ...
Wij hebben een Dirk. In de kraamweek moesten we even over op nutrilon vanwege heel veel afvallen. Mijn zoontje heeft zoveel krampen gehad dat we weer snel terug zijn gegaan op Kruidvat voeding. Ook dit heeft even geduurd totdat zijn darmpjes eraan gewend waren. Ik wil daarom niet even overstappen op andere voeding.

2 jaar geleden

Reactie op PBaby

Ik weet niet waar je woont maar ik heb nog 4 dozen over die je mag hebben v ...
In Sliedrecht....

2 jaar geleden

Wij hebben een pak Nutrilon gekocht op aanraden van het cb en ze doet het er gelukkig goed op. Deze voeding lijkt er blijkbaar heel erg op, hopelijk ligt het snel weer in de schappen!

2 jaar geleden

Je hebt een speciale flesvoedingslijn van de Kruidvat. Deze kan je 24 uur per dag bellen. Misschien een idee? Succes!

2 jaar geleden

Reactie op BiancaW

In Sliedrecht....
Ik zou ze eventueel morgen kunnen verzenden naar jou? Dan komt het dinsdag aan ik weet niet of dat snel genoeg is?

2 jaar geleden

Reactie op PBaby

Ik zou ze eventueel morgen kunnen verzenden naar jou? Dan komt het dinsdag ...
Dat zou al heel fijn zijn! Als je de pakken kwijt wilt, dan mag je ze natuurlijk allemaal versturen. Maar misschien dat je er ook nog iemand anders blij mee kunt maken. Ik weet niet hoe je een priv茅 bericht kan sturen naar elkaar. Weet jij dat?馃檮 Dan kan ik je mijn adres geven.

2 jaar geleden

Reactie op MamaToBe11

Wij hebben een pak Nutrilon gekocht op aanraden van het cb en ze doet het e ...
Oh wat fijn idd!

2 jaar geleden

Reactie op BiancaW

Dat zou al heel fijn zijn! Als je de pakken kwijt wilt, dan mag je ze natuu ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!

2 jaar geleden

Reactie op PBaby

Ik zou ze eventueel morgen kunnen verzenden naar jou? Dan komt het dinsdag ...
Wat lief! Fijn dat er zulke mensen bestaan 馃尯

2 jaar geleden

Reactie op bAmbiee

Wat lief! Fijn dat er zulke mensen bestaan 馃尯
Jaaa zo lief!

2 jaar geleden

hier staan er gelukkig weer paar in het schap (Vlissingen) was eerst bij ons op dorp geweest maar daar waren ze nog niet beschikbaar

2 jaar geleden

Reactie op Hissinkje

hier staan er gelukkig weer paar in het schap (Vlissingen) was eerst bij on ...
online kun je ze weer bestellen zag ik

2 jaar geleden

Hi, Ik heb nog een halve pot over van Kruidvat voeding. Zit wel in een Etos pot, voor diegene die in Tilburg wonen mag je deze komen halen :)

2 jaar geleden

Ze zijn er weer hoor, online en in de winkels 馃憤馃徎

2 jaar geleden

Hier in Eindhoven weer op en online ook niet te bestellen 馃檲