Zijn er nog meer mensen die kruidvat standaard 1 voedinh gebuiken? Deze is al een paar dagen niet leverbaar vanwege productiefout. Heeft er toevallig al iemand contact gehad met Kruidvat om te vragen wanneer de voeding weer binnenkomt? Ik wil niet tijdelijk over op andere voeding, alleen is onze voeding bijna op...
woensdag hoort het volgens mijn kruidvat overal weer binnen te komen, volgens de klantenservice is de bon Bebe van de Dirk exact hetzelfde qua samenstelling, ik weet niet of die bij jullie in de buurt zit?
Als het goed is zijn ze vanaf morgen of overmorgen weer leverbaar. Ze moesten de levering 72 uur tegenhouden, omdat er anders kans was dat een deel van de verkeerde voeding weer terug in de schappen kwam of er nog nieuwe verkeerde dozen in de schappen kwamen
Ik heb gelukkig nog 1 dicht pak staan wat ik in januari gekocht had anders hadden ook wij een probleem gehad want ik ging liever ook niet over op andere voeding
woensdag hoort het volgens mijn kruidvat overal weer binnen te komen, volge ...
Wij hebben een Dirk. In de kraamweek moesten we even over op nutrilon vanwege heel veel afvallen. Mijn zoontje heeft zoveel krampen gehad dat we weer snel terug zijn gegaan op Kruidvat voeding. Ook dit heeft even geduurd totdat zijn darmpjes eraan gewend waren. Ik wil daarom niet even overstappen op andere voeding.
Wij hebben een pak Nutrilon gekocht op aanraden van het cb en ze doet het er gelukkig goed op. Deze voeding lijkt er blijkbaar heel erg op, hopelijk ligt het snel weer in de schappen!
Ik zou ze eventueel morgen kunnen verzenden naar jou? Dan komt het dinsdag ...
Dat zou al heel fijn zijn! Als je de pakken kwijt wilt, dan mag je ze natuurlijk allemaal versturen. Maar misschien dat je er ook nog iemand anders blij mee kunt maken.
Ik weet niet hoe je een priv茅 bericht kan sturen naar elkaar. Weet jij dat?馃檮 Dan kan ik je mijn adres geven.