19 Reacties

2 jaar geleden

Kunnen beginnende tandjes zijn, mijn dochter heeft het ook

Reactie op GCH

Kunnen beginnende tandjes zijn, mijn dochter heeft het ook
Bij 7 weken al? 😨

2 jaar geleden

Ik volg even mee onze dochter doet dit ook, maar niet altijd na een flesje ze doet het ook vaker over de dag

2 jaar geleden

Ik volg ook even

2 jaar geleden

Hier een zoontje van 6 weken die dat sinds een paar dagen ook doet. (Ik heb zelf een beetje het idee dat het komt door de infacol die hij sinds een week krijgt, maar als ik dit topic zie, twijfel ik weer...)

2 jaar geleden

Reactie op bAmbiee

Ik volg even mee onze dochter doet dit ook, maar niet altijd na een flesje ...
Hier kwijlde en blaasde ze al bellen zo rond 4 weken

Reactie op Domensino

Hier een zoontje van 6 weken die dat sinds een paar dagen ook doet. (Ik heb ...
Mijn zoontje krijgt sinds een week sab simplex, een soort zelfde

2 jaar geleden

Reactie op Somewhere_over_the_rainbow🌈

Bij 7 weken al? 😨
Ja deze baby’s lopen zo ver voorop hun ontwikkeling, dus het is zeker mogelijk

2 jaar geleden

Reactie op GCH

Ja deze baby’s lopen zo ver voorop hun ontwikkeling, dus het is zeker mogel ...
Waarom lopen "deze baby's" voor op hun ontwikkeling als ik vragen mag? Mijn meisje doet ook kwijlen enzo al een aantal weken. Ze is nu 8 weken

2 jaar geleden

Ik heb het toevallig aan het consultatiebureau gevraagd van de week... dat komt omdat de speekselklieren zich nou aan het ontwikkelen zijn daarom in een keer zoveel

2 jaar geleden

Mijn zoontje ook 7 weken en doet dat ook

2 jaar geleden

Mijn zoon is 8 weken en doet dit ook al 2 weken.. vooral in de nachten extreem. Af en toe lijkt het alsof die het niet weg krijgt en maakt stikkende geluiden

2 jaar geleden

Onze dochter doet dit al vanaf 4 weken, maar afgelopen week was extreem. Onze dochter verslikte zich afgelopen maandag enorm in al het speeksel, ze liep helemaal rood aan en kreeg amper adem. Heb overlegd met de huisarts maar helaas is er niks aan te doen, als ze heel erg kwijlt haal ik het een beetje uit haar mondje. Ben de eerste nachten als de dood geweest om te gaan slapen. Gebeurde ook echt op de dag dat mijn man weer begon met werken na 5 weken

2 jaar geleden

Mijn zoon van 7 weken is ook zo aan het kwijlen. Vooral tijdens en na de voeding. Als ik de fles uit zn mond haal, hangt er een hele kwijlsliert aan. Als hij eventjes bij mij mag drinken, is mijn borst doorweekt. Ik noem hem gewoon mijn kleine knoeiert. Hij lijkt er verder geen last van te hebben dus ik maak me nog geen zorgen. Volgende week consultatiebureau, dus dan ga ik het nog wel overleggen

2 jaar geleden

Hier ook idd al een tijdje , nu 6.5 week oud

2 jaar geleden

Reactie op Joyce0510

Waarom lopen "deze baby's" voor op hun ontwikkeling als ik vragen mag? Mij ...
Zoals ik eerder aangaf kunnen het beginnende tandjes zijn die opkomen. Ook heb ik dit besproken met het consultatiebureau en gaven zij aan dat de manier hoe baby’s zich momenteel ontwikkelen zij verder zijn dan de baby’s die een aantal jaar geleden geboren zijn. Als ik kijk naar mijn dochter kan zij al veel voor haar leeftijd, tilt zij haar hoofd op zonder ondersteuning. Brabbelt zij al, kijkt zij gerichter naar voorwerpen en zo kan ik nog meer voorbeelden beamen.

2 jaar geleden

Reactie op GCH

Ja deze baby’s lopen zo ver voorop hun ontwikkeling, dus het is zeker mogel ...
Wil verder niemand ontmoedigen maar mijn dochtertje deed dit ook met 7 weekjes. Maar haar tandjes kwamen toch echt pas met 8 maanden door. Al die tijd heeft ze mega gekwijld 🤣

2 jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook.

2 jaar geleden

Mijn kindje doet dit ook en is 8 weken oud. Ik merk dat hij nu echt begint te brabbelen en hij maakt andere geluidjes bij een beginnend huiltje. Misschien heeft het daar mee te maken.