9 Reacties

14 dagen geleden

Ah, ja ik heb dit vrij snel in het begin ook gehad, het was voor mij een teken dat ik 'teveel' deed. Ik heb het nu af en toe nog als ik met werk teveel heb getild (werkzaam in de zorg). Ik ben er toen mee naar de huisarts geweest, maar het waren mijn spieren die weer moesten 'wennen' als het niet erger wordt en het maar een paar dagen aan houdt verwacht ik, dat dit bij jou ook zo is. Anders eventueel ook even een rondje huisarts. 😊

14 dagen geleden

Hoihoi! Hier ook vier maanden bevallen met een keizersnede. Hier ook af en toe last van krampen. Wel hier een ander probleempje; mijn buik blijft dik, lijkt erop dat mn baarmoeder nog niet helemaal goed op z’n plek zit. Na een keizersnede zakt dit langzamer dan bij een vaginale bevalling, maar vier maanden vond ik wel heel lang duren. Nu ben ik al 3 weken aan het wachten op een datum voor een afspraak bij de gynaecoloog. De dokter heeft mij een doorverwijzing gegeven, maar dit was geen spoed. Ze zullen wel een wachttijd hebben.. Maakt mij overigens wel onzeker, kan nog niks geen andere kleding aan dan zwangerschapskleding, lijkt ook net nog of ik zwanger ben. Wil gewoon weer beetje mezelf terug krijgen. 😉 Ben wel benieuwd of meerdere dit herkennen en wat het kan zijn.

14 dagen geleden

Reactie op Winekedegooijer

Hoihoi! Hier ook vier maanden bevallen met een keizersnede. Hier ook af en ...
Hoi, ik heb hetzelfde dus ik ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt! Mijn huisarts zei dat het erbij hoort.. 😞

14 dagen geleden

Reactie op Winekedegooijer

Hoihoi! Hier ook vier maanden bevallen met een keizersnede. Hier ook af en ...
Ach ja dat snap ik heel goed! Ik heb het ook nog helaas, het lijkt alsof er nog veel vocht vast zit en dan in combinatie met dat dove gevoel op bijna me hele onderbuik. Maar denk dat ik ook eventjes ermee langs de huisarts ga ben heel benieuwd.

13 dagen geleden

Ohh wat vervelend! Ik heb wel af en toe een soort van stroom schokjes bij de keizersnede, maar geen kramp. @winekedegooijer ik ben wel benieuwd wat de gynaecoloog jou zal zeggen. Ik heb namelijk ook nog een dikke buik en het ziet er echt lelijk uit. Bij mijn navel is het gerimpeld, ben er zo onzeker over.

13 dagen geleden

Reactie op Taiza

Ohh wat vervelend! Ik heb wel af en toe een soort van stroom schokjes bij d ...
Ja ik heb dat ook. Ik dacht ook dat het erbij hoorde. Ik heb iets gelezen over cupping. Ik denk dat ik dat ga proberen as ik gestopt ben met borstvoeding.

13 dagen geleden

Reactie op perwina112

Hoi, ik heb hetzelfde dus ik ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt! Mijn hui ...
Ja de verloskundige zei inderdaad ook wel dat het langer zou duren. Maar vind vier maanden best lang duren, zie ook niet echt vooruitgang. Dus zou gewoon graag willen weten of het daar allemaal goed zit. 😉

13 dagen geleden

Ik heb zelf een spoedkeizersnede gehad en hier best last van. Trekkerig en soms prikkend gevoel. Tijdens een terug kom dag van de verloskundige was er een fysio aanwezig en die heeft van alles besproken en ook over herstel keizersnede. Ik herkende mezelf hierin en heb meteen volgende dag een afspraak gemaakt. Nu 4 sessies verder en ik merk mega verschil. Ze masseert en doet cupping op het litteken om alle huidlagen los te maken zodat er geen verklevingen kunnen ontstaan en dat alles mooi geneest! Ik raad dit iedereen aan om een goede fysio te vinden Zoals zei zegt, wanneer je je kruisband scheurt staat er een herstel van 9 maanden maar vrouwen moeten na 6/12 weken weer alles kunnen. Terwijl er door weefsel heen is geweest, spieren weer aan elkaar moeten groeien en om hun plek moeten komen. Dit duurt minimaal 4 tot 12 maanden. Soms is het leven gewoon oneerlijk! Maar al met al helpt de fysio mij enorm! Misschien iets om te informeren

12 dagen geleden

Ikzelf heb 2 keizersnedes gehad, waarvan de laatste afgelopen december. Nergens geen last meer van. Aan het begin van het herstel wel het idee gehad dat alle organen weer zijn eigen plek moesten vinden. Na een aantal weken soms een gevoelige buik/wond maar dat was te linken aan meer fysieke inspanning. Toen ik eenmaal alle huishoudelijke taken, werk etc weer even had opgepakt waren alle klachten na een tijdje weer weg. Zijn de krampen die je hebt te linken aan fysieke inspanning? Ben je bijvoorbeeld weer gaan sporten of begonnen met werken? Dan zou het eventueel daaraan kunnen liggen en waarschijnlijk vanzelf minder worden. Als dat niet zo is, zou ik even langs de huisarts gaan!