9 Reacties

14 dagen geleden

Ah, ja ik heb dit vrij snel in het begin ook gehad, het was voor mij een teken dat ik 'teveel' deed. Ik heb het nu af en toe nog als ik met werk teveel heb getild (werkzaam in de zorg). Ik ben er toen mee naar de huisarts geweest, maar het waren mijn spieren die weer moesten 'wennen' als het niet erger wordt en het maar een paar dagen aan houdt verwacht ik, dat dit bij jou ook zo is. Anders eventueel ook even een rondje huisarts. 😊

14 dagen geleden

Hoihoi! Hier ook vier maanden bevallen met een keizersnede. Hier ook af en toe last van krampen. Wel hier een ander probleempje; mijn buik blijft dik, lijkt erop dat mn baarmoeder nog niet helemaal goed op z’n plek zit. Na een keizersnede zakt dit langzamer dan bij een vaginale bevalling, maar vier maanden vond ik wel heel lang duren. Nu ben ik al 3 weken aan het wachten op een datum voor een afspraak bij de gynaecoloog. De dokter heeft mij een doorverwijzing gegeven, maar dit was geen spoed. Ze zullen wel een wachttijd hebben.. Maakt mij overigens wel onzeker, kan nog niks geen andere kleding aan dan zwangerschapskleding, lijkt ook net nog of ik zwanger ben. Wil gewoon weer beetje mezelf terug krijgen. 😉 Ben wel benieuwd of meerdere dit herkennen en wat het kan zijn.

14 dagen geleden

Reactie op Winekedegooijer

Hoihoi! Hier ook vier maanden bevallen met een keizersnede. Hier ook af en ...
Hoi, ik heb hetzelfde dus ik ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt! Mijn huisarts zei dat het erbij hoort.. 😞

14 dagen geleden

Reactie op Winekedegooijer

Hoihoi! Hier ook vier maanden bevallen met een keizersnede. Hier ook af en ...
Ach ja dat snap ik heel goed! Ik heb het ook nog helaas, het lijkt alsof er nog veel vocht vast zit en dan in combinatie met dat dove gevoel op bijna me hele onderbuik. Maar denk dat ik ook eventjes ermee langs de huisarts ga ben heel benieuwd.

13 dagen geleden