13 Reacties

vorig jaar

https://www.bol.com/nl/p/b-springos-leertoren-montessori-leertoren-keukenhulp-keukentoren-leertoren-peuters-stabiel-wit/9300000055193895?referrer=socialshare_pdp_androidapp wij hebben deze, al bij mn oudste gekocht en nog heel blij mee. Plankje waar ze op staan is in hoogte verstelbaar dus kan ook nog naar beneden als ze langer worden, echt blij mee en niet zo gekke duur

vorig jaar

Ik volg even! Ook aan het rondkijken

vorig jaar

Is deze ook inklapbaar?

vorig jaar

Reactie op Ak_

Is deze ook inklapbaar?
Nee dat niet

vorig jaar

Wij hebben die van de Lidl webshop. Bevalt hartstikke goed.

vorig jaar

Wij hebben deze https://helloarchie.com/products/houten-leertoren-stepn-sit-naturel-zilver-ette-tete nu 2.5 jaar, erg tevreden mee馃憣馃徎 Oudste van 3.5 gebruikt 'm dagelijks en ook de jongste heeft 'm al helemaal ontdekt en klimt er graag op 馃ぃ

vorig jaar

Ik heb er eentje van de Aldi en die kan je inklappen en dan is het een tafeltje met bankje. Ben daar heel blij mee en beide varianten worden dagelijks gebruikt 鈽猴笍

vorig jaar

Reactie op 2021Baby1

Kan je deze ook verstellen in hoogte?

vorig jaar

Reactie op Ak_

Kan je deze ook verstellen in hoogte?
Nee, dat niet.

vorig jaar

Wij hebben er ook een die je kan omklappen tot tafeltje. Dat vond ik fijn. Echter met het uitbreiden van de kinderuitzet werd dat wel overbodig. Verder in hoogte verstelbaar... eerlijk, als ze echt groter zijn kunnen ze ook gewoon op een krukje staan en zo'n toren is best een sta in de weg. Onze dochter is 3 jaar en straks 4 maanden, de toren staat al heel ruim meer dan een jaar op zolder. Voor ons zoontje zal hij weer naar beneden komen binnenkort, en als hij groot genoeg is voor een krukje, gaat de toren de deur uit馃檪 ik zou dus vooral niet voor de duurste gaan, zegmaar.

vorig jaar

Je hebt een leertoren die je in kan klappen, die hebben wij besteld. Leek me handig omdat onze keuken niet mega groot is en hij zo gewoon tegen de muur kan staan als we hem niet gebruiken!

vorig jaar

Wij hebben de ette tete, ideaal!