Help help, ik ben op zoek naar lekkere hapjes voor bij alcohol vrije borrel.. normaal eten we altijd lekker toastjes met zalm, fuet , worstjes en filet American.
Ik mis dit enorm en verlang zo naar een lekkere plank met allemaal lekkere dingetjes die ik wél mag eten!
Dus drop hier jullie tips
Ik ben jullie alvast erg dankbaar
Tomaatjes met mozzarella, bruschetta, gevulde eieren, lekkere kazen, ham rolletjes met roomkaas, ham rolletjes met paprika, zelf humus maken met soepstengels en tomaatjes, komkommer etc
Een tijdje terug stond dit in de allerhande (vast online nog te vinden) de Vegan borrelplank. Daar zitten er veel superlekkere én veilige etenswaren bij!
Ik las laatst dat je fuet in de vriezer kan doen en het dan die slechte bacteriën dood. Dat het daarna wel zou mogen. Klopt dat? 🙈 ik mis het ook namelijk
Lekkere Franse kaasjes, zelf zalm bakken en daar zalmsalade van maken, vega filet american schijnt lekker te zijn, humus, baba ganoush, yoghurt/kruiden dip met groente/soepstengels, mini saucijsjes uit de oven, olijven, blokjes oude kaas met vijgen chutney, gefrituurde uienringen,