20 Reacties

2 jaar geleden

Dit hadden wij laatst!

2 jaar geleden

We hadden kip met verschillende kruiden, truffelsalami voor mn vriend, oude kaas, broodje met smeersels, olijfjes en een soepje.

2 jaar geleden

Wraps met kruidenkaas, nootjes en verder weet ik het ook niet 🥲

2 jaar geleden

Kaasblokjes met mosterd dille dip, boterhamworst met augurk

2 jaar geleden

Je mag wel wat kaasjes, als er maar gepasteuriseerde melk in zit! Verder misschien truffelmayo met een stokbroodje, nacho’s met kaas en guacemole 😋

2 jaar geleden

Gevuld eitje 🤤

2 jaar geleden

Brie! En leverpastei en olijventapanade enzo

2 jaar geleden

Tomaatjes met mozzarella, bruschetta, gevulde eieren, lekkere kazen, ham rolletjes met roomkaas, ham rolletjes met paprika, zelf humus maken met soepstengels en tomaatjes, komkommer etc

2 jaar geleden

Toast met paturain, focaccia in stukjes, vegetarische hapjes, gegrilde groentes, airfryer vega hapjes?

2 jaar geleden

Stokbrood met dips/beleg (pesto mayo, zalmsalade van johma mag wel, brie), kipgrillworst, bruchetta, druiven, hapjes uit de oven/airfryer (bitterbal, frikandel, mini kaassoufle), nacho’s, caprese stokjes, kipsate stokjes, olijven, fruitspiesjes, kaasblokjes, wraps met roomkaas

2 jaar geleden

Ik vind vega filet americain ook lekker met peper en zout!

2 jaar geleden

En wellicht lekkere mortadella ipv rauwe ham enzo?

2 jaar geleden

De vegan aioli 🤤

2 jaar geleden

Reactie op Krstn

Tomaatjes met mozzarella, bruschetta, gevulde eieren, lekkere kazen, ham ro ...
Tomaat met mozzarella moest ik ook meteen aan denken:-)

2 jaar geleden

Een tijdje terug stond dit in de allerhande (vast online nog te vinden) de Vegan borrelplank. Daar zitten er veel superlekkere én veilige etenswaren bij!

2 jaar geleden

Reactie op Mikjej

Brie! En leverpastei en olijventapanade enzo
Leverpastei wordt wel afgeraden ivm vitamine A. Je eet al snel te veel.

2 jaar geleden

Ik las laatst dat je fuet in de vriezer kan doen en het dan die slechte bacteriën dood. Dat het daarna wel zou mogen. Klopt dat? 🙈 ik mis het ook namelijk

2 jaar geleden

Lekkere Franse kaasjes, zelf zalm bakken en daar zalmsalade van maken, vega filet american schijnt lekker te zijn, humus, baba ganoush, yoghurt/kruiden dip met groente/soepstengels, mini saucijsjes uit de oven, olijven, blokjes oude kaas met vijgen chutney, gefrituurde uienringen,

2 jaar geleden

Jongens.. ik krijg hier trek van. 🤤

2 jaar geleden

Hahah super wat een reacties! Hier kunnen we wel wat inspiratie vandaan halen! Dank dank dank