6 Reacties
3 dagen geleden
Wij zijn Fries, dus dit hele gesprek vond plaats in het Fries, maar ik vertaal het even naar het Nederlands.
Voor het op bed gaan, spreekt mijn zoon vaak de namen van iedereen die hij kent. Hij zat dus op schoot bij mijn man en begon zo: "Tante Tineke, ome Marten, opa Klaas, oma Janny, opa Jitse, opa Grietsje. Nee, niet opa Grietsje, oma Grietsje immers. Arjen goed praten." Nouuuuu, hou op met me 🥹💙🤪
3 dagen geleden
Onze dochter zei vanavond bij het douchen. "Mama jij mooi mensje. Wat mooi mensje doen"? Ik weer "mama gaat jou haartjes wassen, jij bent ook een mooi mensje lieffie". Toen zei ze "oke mama, mooi mensje schone haartjes, Mooi mensje schone billen. Jij mooi mensje ik ook mooi mensje mama"🥰.
Ik smolt echt weg. 🥹😍
2 dagen geleden
Toen ik vroeg wat hij wilde eten vandaag zei hij 'baby pannekoekjes'. Hij had helemaal zelf bedacht dat dat een mooi woord was voor poffertjes.
gisteren
Ik: kijk die meneer is aan het hardlopen.
Zoontje: nee mama, hard rennen! 🤣
Wegbrengen naar de opvang: werk ze mama, veel plezier! Toen ik zei dat ik hem vanmiddag kwam ophalen omdat ik naar mijn werk moest.
Vond ik heel lief!
Tegen het magneetbord met boerderijdiertjes: slaaplekker diertjes, oogjes dicht. Welterusten *luchtkusje*