Hoi!
Wij hebben de Alecto Smartbaby en deze is echt top, alleen zit er een heel fel blauw lampje op. Zodra de nachtstand aan gaat dan komt er een rood lampje bij maar die is lang niet zo fel als het blauwe lampje.
Aangezien onze babyfoon aan de achterkant van het ledikant aan de reling zit schijnt het best in zijn gezicht.
Is hier een oplossing voor? 🙈 Zijn er mensen die een babyfoon hebben met niet zo’n fel lampje? Zo ja, welke dan? 😌
Je kan dat lampje normaal uitzetten . Bij instellingen heb je ergens staan ´status indicator´, als je dat uitzet is het blauwe lampje uit maar werkt hij wel nog gewoon 😊
Beetje off topic: maar beb je de electo smart baby 5? :) je bent tevreden? ...
Ik heb de smartbaby 10 geloof ik. Maar heel tevreden mee! Enige minpuntje vind ik is dat hij niet naar beneden kan ‘kijken’. Hij kan boven en links en rechts maar niet naar beneden. Beetje lastig als hij hoger staat dan je bedje 🙈
Ik heb de smartbaby 10 geloof ik. Maar heel tevreden mee! Enige minpuntje v ...
Ik hem hem ondersteboven aan een boekenplank gehangen. Zo kijkt hij precies de hele kamer in en kan je inzoomen op het bedje!. Super scherp beeld vind ik.
Kruidvat smartcam, werkt met een app waarbij je beweging en geluid meldingen krijgt en natuurlijk gewoon live mee kunt kijken. Kost 19,99€ en mega scherp beeld. Heeft ook overal verbinding zolang er maar internet is. Beste aankoop ooit!