11 Reacties

2 jaar geleden

Doen! Wij hebben het bij de vorige ook gedaan en werd echt wel gewaardeerd. Weet je als bezoek tenminste ook zeker dat je iets meeneemt waar jullie blij van worden...

2 jaar geleden

Wij hebben een qr code op het geboortekaartje laten zetten

2 jaar geleden

Ja sowieso wel. Hopelijk kijken mensen er deze keer wel naar🫢 Klinkt heel ondankbaar misschien, maar ik heb gewoon niets aan cadeaubonnen van (een dure) kledingwinkel. Deze keer heb ik dus ook op het lijstje gezet "liever geen cadeaubonnen of kleding", want dat hebben we al. Zou zonde zijn toch 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Ja wij wel. Je kan erbij zetten "wil je een cadeautje geven? Dan graag van het lijstje: lijstje.nl" inplaats van alleen het lijstje. Dan komt het niet onbeleefd over. Tis echt zonde van mensen hun geld als ze dingen geven waar je niks aan hebt. Dan kunnen ze beter niks geven toch? En ik geef liever iets waarvan ik weet dat iemand het wil hebben. Je wil toch diegene blij maken met het cadeautje? Dus dan is het handiger dat ze zelf het lijstje zien ipv dat ze er om moeten vragen.

2 jaar geleden

De achterkant van ons kaartje ziet er zo uit. Het is een dubbele kaart, dus we hadden die ruimte toch over. De tekst is: Onze harten zijn gevuld met liefde We zijn heel blij met wat we hebben Maar denk je toch aan een cadeau voor ons meisje Bekijk dan hier ons lijstje Daaronder een QR code naar het lijstje en de naam van de link. Het is wat kleiner en ik heb de rest opgevuld met bloemetjes die ook op andere plekken op de kaart terugkomen, zodat het niet “koop iets voor ons” schreeuwt 😂

2 jaar geleden

Ik zou er wel dingen uit alle prijsklassen opzetten. Zodat mensen die wat verder van je afstaan toch een leuk kleinigheidje kunnen geven en zich niet beschaamd voelen om van de lijst af te wijken.

2 jaar geleden

Ik doe het wel. Maar dan nu de vraag; wat zetten jullie op het lijstje? Veel haal je toch al zelf :)

2 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Ik doe het wel. Maar dan nu de vraag; wat zetten jullie op het lijstje? V ...
Ik heb bijvoorbeeld - boekjes - siliconen slab - munchkin drinkbeker - badpakje - baby zwemband - speelgoed voor als ze ouder is - bestek setje - lepels voor baby hapje - white noise apparaatje En persoonlijk vind ik cadeaubonnen wel fijn, beter dat dan weer een knuffel of kleding wat ze nooit aan kan. Heb cadeaubon hema, prenatal en kruidvat en dan kan het niet afgestreept worden

2 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Ik doe het wel. Maar dan nu de vraag; wat zetten jullie op het lijstje? V ...
Als je cadeaubonnen wil: welke winkels wel&niet. Ik heb: - Cadeaubon fotograaf X voor newbornshoot - Cadeaubon SoLilly voor melksieraad - Cadeaubon BabySpa - Aub geen cadeaubonnen van kledingwinkels Heb er ook op staan 'aub geen kleding want ze is al voorzien tm maat 80' (allemaal gekregen) Verder: - Bijtringen - Gepersonaliseerde fotolijst - Een groeimeter (zo'n lange voor aan de muur zeg maar) - Elektrische nagelvijl - Hoeslaken (heb nu wel wat in huis en eventueel nog 'jongenskleuren' van mn oudste als reserve) - Buiktijd speeltje - Zintuigen boekje En wat vervangend baby speelgoed dat gesneuveld is door de oudste 😂

vorig jaar

Reactie op Joyce0510

Wij hebben een qr code op het geboortekaartje laten zetten
Heb je toevallig een foto met hoe je het erop hebt gezet? Welke tekst erbij?

vorig jaar

Hier in België is het de gewoonte om zowel link naar geboorte lijst als rekeningnummer voor bijdrage aan luiers (pamperrekening) erop te zetten.