16 Reacties

2 jaar geleden

Temu en shein hebben echt prachtige! Wij gebruiken wasbare luiers dus we hebben echt super veel mooie wetbags!

2 jaar geleden

Bol wehkamp

2 jaar geleden

Wij doen altijd gwn 1 luier en een pakje billendoekjes in een wetbag en die hebben we gwn altijd bij ons als we ergens heengaan. Dan hebben we alleen die wetbag nodig voor het verschonen echt top!

2 jaar geleden

Komt weer een nieuwe collectie van bambino binnenkort. Misschien dat er daar eentje bij zit? Heb er nog geen jaar geleden ook eentje gekocht. Dus komt vast wel weer terug!

2 jaar geleden

Reactie op Anniebiee

Komt weer een nieuwe collectie van bambino binnenkort. Misschien dat er daa ...
Ik hoorde in de winkel dat ze met bambino gestopt zijn en nu is het eigen merk geworden

2 jaar geleden

Wij hebben er laatst een van kipkep gekocht. Lag in de outlethoek bij babypark voor 5 euro. Online zijn ze wel voor 10-11 euro te vinden.

2 jaar geleden

Ik heb een teddy etui besteld op ali 🙈 past een heel pakje Doekjes in + voldoende luiers, evt een hydrofieldoek of 2 en verzorgingscremetjes enzo

2 jaar geleden

Ik heb gewoon een toilettas van de Hema. Werkt perfect. Wat willendoekjes, 3 of 4 luiers, billencreme, zakjes voor ongelukken onderweg (voor de kleren of voor een luier die je nergens kan weggooien), noodgevallen speen. Genoeg plek :D

2 jaar geleden

Ik gebruik ook gewone toilettas. Veel handiger als je het mij vraagt zeker omdat je soms meer luiers mee wilt nemen

2 jaar geleden

Ik heb de teddy etui van Studio Noos, super fijn ding!

2 jaar geleden

Waarvoor gebruik je zo'n etui?.. is dit om een setje van een luier plus schone kleding bij elkaar te houden?

2 jaar geleden

Reactie op Sanmeij

Waarvoor gebruik je zo'n etui?.. is dit om een setje van een luier plus sch ...
Een aantal luiers aan de ene kant en aan de andere kant de billendoekjes in te stoppen

2 jaar geleden

Reactie op Nicolevdp

Een aantal luiers aan de ene kant en aan de andere kant de billendoekjes in ...
En dan ipv een luiertas?..

2 jaar geleden

Reactie op Sanmeij

En dan ipv een luiertas?..
Nee die stop je in de luiertas. Als je kindje wilt verschonen hoe je niet je hele tas mee naar de verschoningsruimte te nemen.

2 jaar geleden

Reactie op Nicolevdp

Nee die stop je in de luiertas. Als je kindje wilt verschonen hoe je niet j ...
Ahh oke, dankje🤭

2 jaar geleden

Lässig!