22 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben super tevreden over de luier rugzak van donebydeer!

2 jaar geleden

Ik ben super tevreden over de luier rugzak van donebydeer!
Heb je een link?

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Reactie op Esmée87

Deze hebben wij ook. Veel ruimte en stevig, inclusief verschoonmatje

2 jaar geleden

Reactie op Esmée87

De onze lijkt hier heel erg op. Bevalt erg goed: RUVALINO Babycommode Rugzak Luiertas Rugzak Met Draagbaar Verschoonkussen, Fopspeenhouder En Kinderwagenriemen, LichtgrijsBabytas Multifunctioneel Voor Mama En Papa, https://amzn.eu/d/5vQXCbx

2 jaar geleden

Hier gebruiken wij de nanabeebi 2.0 erg tevreden over

2 jaar geleden

Ik heb een luiertas van cowboysbag, maar die wordt nu niet meer verkocht. Ik wilde perse een rugtas die ook mooi is voor het oog. Was wel duur maar voornamelijk echt leer, dus gaat lang mee. Ga hem daarna gebruiken als werktas denk ik. De tas is qua uiterlijk vergelijkbaar met mozzbags!

2 jaar geleden

Nanabeebi!

2 jaar geleden

Deze hebben wij ook. Heel tevreden over en is hierna ook te gebruiken als een rugtas voor jezelf

2 jaar geleden

Voordeel van een rugtas is ook dat je lekker je handen vrij hebt. En zodra je kindje ouder is geworden is het een handige dagjesrugzak.

2 jaar geleden

Hier ook de done by deer rugzak, de lichtblauw/donkergroene. Erg praktisch met veel vakjes, en krijg er veel complimenten over 🙃

2 jaar geleden

Ik heb deze: https://www.prenatal.nl/onderweg/luiertassen/rugzakken/little-company-luierrugtas-tulum-rib-1396840016.html?dwvar_1396840016_kleurnaam_60=Ecru&cgid=450#start=25&sz=24 Iedere dag nog blij mee! Hij is mooi, redelijk groot en heeft lekker veel vakjes. P.s. ik heb gewacht op een aanbieding en voor €45,- bij de babydump gekocht toendertijd.

2 jaar geleden

Had eerst een schouder tas van Cowboy bag maar dat is niet handig. Nu een rugzak van Little company en ben erg tevreden over. Lekker veel opbergruimte + vakken. En verschonings matje erbij

2 jaar geleden

Wij hebben een luiertas van het merk zedar. Heel tevreden over. Enorm ruime en complete tas. Toen gekocht via bol.com Wij kozen hem omdat we 1. Een praktische tas wilden en 2. Omdat zowel m'n man als ik er mee moeten lopen en ik snap dat m'n man niet op een of andere modieuze, fancy handtas zit te wachten.

2 jaar geleden

Reactie op Esmée87

Dit is degene die wij ook hebben. Heel tevreden over!

2 jaar geleden

Wij hebben ook de luiertas van done by deer in het donkergroen. Topding! We zijn er allebei super tevreden over, mijn man kan er ook normaal mee over straat en we krijgen er ook veel complimenten op. We hebben hem met 20% korting kunnen kopen via de wehkamp maar we zijn er zo tevreden mee dat we hem het volle bedrag ook zeker waard vinden!

2 jaar geleden

Mozz luiertas! Niet zo’n echte typisch luiertas :)

2 jaar geleden

Wij hebben de Nanabeebi, super tevreden mee!