19 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Mikjej
Wij gebruiken wasbare luiers en we zijn er super blij mee! Wasbare billendo ...
Wij willen ook graag wasbare luiers en billendoekjes gaan gebruiken. Welke billenspray gebruiken jullie, of maken jullie zelf een billenspray?
2 jaar geleden
Reactie op Esmée87
Je hoeft echt geen pampers te hebben hoor. Bizar dure dingen. De kraamzorg ...
Welk merk wasbare luiers gebruiken jullie? Ik vind het lastig om toch een keuze te maken en waar je op moet letten qua wasbare luiers.
2 jaar geleden
Reactie op Esmée87
Voor newborn weet ik zo niet. Mijn jongste is al 5,5 jaar en de luiers zijn ...
Oh oke, snap ik 🥰
2 jaar geleden
Wij gebruiken voor ons zoontje nu 15 maanden al sinds het begin kruidvat luiers. Ga ik bij mijn toekomstige zoontje ook gebruiken ik vind ze heel fijn!
Inslaan zal ik niet doen als ik jou was soms zit een bepaald merk gewoon niet bij jouw eigen baby. Sommige zeggen bijvoorbeeld dat als hun baby een bepaald merk aan heeft dat het erg naar urine ruikt. Ik heb dat met mijn zoontje bij pampers ik vind het stinken 😅 en mijn zusje haar zoontje heeft dat bij kruidvat luiers.
Billendoekjes heb ik sensitive van de kruidvat huismerk die zijn prima en blijven ook goed nat.
2 jaar geleden
Ik denk ook na over wasbare luiers. Maar welke zijn goed er zijn er zo veel!
Ik zag de luiers van happy bear ook voorbij komen heeft iemand daar ervaring mee?
https://happybeardiapers.com/?utm_term=happy%20bear&utm_campaign=1.0+Search+-+Branding&utm_source=adwords&utm_medium=ppc&hsa_acc=3904403441&hsa_cam=15215038923&hsa_grp=132127278200&hsa_ad=560336548076&hsa_src=g&hsa_tgt=kwd-320979712&hsa_kw=happy%20bear&hsa_mt=b&hsa_net=adwords&hsa_ver=3&gad=1&gclid=Cj0KCQjw84anBhCtARIsAISI-xeTPSl3abt1Cq-vPALDpH9Z1wZhp9USyYt0B03zkXFKK8yQPqdz1xsaAoGHEALw_wcB
Een heel pakket van hun lijkt wel erg betaalbaar.
2 jaar geleden
Reactie op PBaby
Ohja over de kruidvat luiers: als je teveel hebt ingeslagen van een bepaald ...
Jaaa dat is top inderdaad 😍
2 jaar geleden
Reactie op elvdpa
Ik denk ook na over wasbare luiers. Maar welke zijn goed er zijn er zo veel ...
Er zijn nu veel aanbiedingen ook bij heappy bears
Bijvoorbeeld XL hydrofiele doeken, wasbare zoogcompressen, wetbags, sommige wasbare billendoekjes en ook sommige wasbare luiers
Niet alle patroontjes zijn in de aanbieding
Maar zitten genoeg leuke bij (vind ik)
2 jaar geleden
Ik had een pak gratis luiers in de blije doos van pampers en een gratis pak kruidvat luiers in de gratis kruidvad babytas (zat ook gratis billendoekjes bij)
Ga nog ook een klein pakje woezel en pip halen van etos en uitproberen wat ik handig vind en ons kindje goed past
Verder wil ik ook wasbare billendoekjes voor thuis
Heb ik van happy bear gehaald
En wasbare zwemluiers voor het babyzwemmen waar ik me nu al voor heb ingeschreven🥰🤣
Beetje last van nesteldrang
Mogelijk dat ik daarna nog voor snachts wasbare luiers wil,
Maar ga eerst even kijken hoe het loopt,
2 jaar geleden
Welk merk wasbare luiers gebruiken jullie? Ik vind het lastig om toch een k ...
Wij vinden het systeem van popilini echt het fijnste. Ik zou wel echt voor een tweedelig systeem gaan. Met alles in 1 krijg je sneller lekkage enzo. Ik hoor ook goede dingen over totsbots maar wij hebben de popolini snap fit met popowrap vgm en dat is echt top! Nooit problemen mee gehad
2 jaar geleden
Ik hoor zo vaak verschillende voorkeuren voor luiers (en andere producten) dat ik niks groot insla voordat de baby er is.
Ik heb twee pakken gratis newborn luiers: een pak pampers van de Blije doos en een pak van Kruidvat van de gratis tas. Dat zijn al voldoende luiers om de eerste dagen door te komen (4-5 dagen als ik de verpakkingen mag geloven), als we dan weten welke wij fijn vinden bij onze baby dan gaat m'n vriend luiers halen of we bestellen online... Afhankelijk van aanbiedingen/beschikbaarheid etc. op dat moment.
En ik heb inmiddels ook al een luiertaart gekregen van iemand, met luiers in maat 2 en 3. Zou mij niet verbazen als ik nog meer krijg 🤣
Zelfde voor baby doekjes, er zat een gratis pak van de kruidvat in de tas dus daar beginnen we mee en dan zien we wel of we die fijn vinden.
2 jaar geleden
Wij hebben pampers en kruidvat luiers, zodat we kunnen proberen. Verder heb ik 3 dozen van kruidvat eigen merk waterwipes gekocht
2 jaar geleden
Wij gebruikte de Kruidvat luiers en nu de Etos luierbroekjes. Ik vind de Kruidvat luierbroekjes niet fijn door de pasvorm. We gebruikte eerst altijd bon be be billendoekjes maar hebben sinds een paar maanden de Huggies billendoekjes ontdekt. Die zijn ook heel fijn en goedkoop.