31 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de Nanabeebi, werd ons door verschillende mensen aangeraden. We hebben ze uiteraard nog niet getest maar ze ziet er wel heel handig uit

2 jaar geleden

Ga in ieder geval voor een tas met vakken. Ik snap niet hoe mensen functioneren met die grote teddy tassen die je overal ziet 🙈 Wij hebben een goedkopere variant van de Nanabeebi. Sowieso vind ik een rugtas prettiger en alles heeft gewoon een apart vakje, dat is zo fijn! Daarnaast een geïsoleerd vak voor de voeding. En je kunt makkelijk bij de doekjes door het vak aan de zijkant.

2 jaar geleden

Ik heb verschillende tassen geprobeerd en voor mij werkt een "normale" eastpak rugzak t beste. Dus is zoo individueel wat je wil en waarvoor je t precies wil gebruiken.

2 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Ga in ieder geval voor een tas met vakken. Ik snap niet hoe mensen function ...
Zoiets hadden wij https://www.bol.com/nl/nl/p/vulpes-goods-babycare-luiertas-rugzak-luiertassen-met-babybed-incl-buggy-kinderwagen-haken-en-verschoningsmat-luiertas-verzorgingstas-met-babybedje-verzorgingsrugzak-complete-set-zwart/9300000156533365/. Moet zeggen dat het bedje me heel handig leek, maar uiteindelijk volgens mij maar 1x ofzo gebruikt. Later heb ik nog een leren luier rugtas gekocht omdat ik 'm zo mooi vond en hij was in de aanbieding 😂 daar paste wel iets minder in, maar toen hadden we ook al wat minder nodig onderweg dus dat was niet erg.

2 jaar geleden

Ik heb deze van aliexpress, ik zocht eerst naar een tas die ikzelf mooi vind, maar ik kwam deze tegen en toen dacht ik: het is uiteindelijk ook zijn tasje natuurlijk 🙈 Hele handige tas met veel opbergvakken en goede kwaliteit :)

2 jaar geleden

Ik wilde heel graag voor deze gaan https://mozzbags.nl/product/royal-raider-backpack-camel/ Maar in de winkel bleek hij toch wat te smal waardoor ik bang ben dat ik veel aan het graaien ben. Ben nu op zoek naar een iets ruimere in dezelfde kleur. Ze hebben wel veel moois nog op de site staan ☺️

2 jaar geleden

Wij zijn gegaan voor de bugaboo rugzak! Kan helemaal open, met vakjes. Vind hem ook mooi en praktisch wanneer je zonder kinderwagen op stap bent. Wel prijzig.

2 jaar geleden

Wij hebben de Herschel luiertas rugzak. Bevalt goed, gebruiken hem nu nog steeds bijna elke dag (zoontje is 2) om mee te geven met schone kleren er in. Daarnaast is het verschoningsmatje handig voor onderweg

2 jaar geleden

Ik heb een luiertas van little company....veel vakjes en er zit ook een verschoningsmatje in :) erg fijn en leuk design! Is wel een rugzak trouwens, maar ik vind hem dus echt ideaal

2 jaar geleden

Wij hadden 1 van Little company, maar na 1,5 jaar rits stuk en binnen in de voering gescheurd. Nu voor de 2de een koelstra rugtas gekocht! Veel ruimte, vakjes en een verschoningsmatje.

2 jaar geleden

Ik lees even mee.. wij hadden met kindje 1 die van ali express soortgelijke nanabeebi

2 jaar geleden

Ik heb deze nog van mijn dochter in gebruik, super ding.. Hoef geen andere

2 jaar geleden

Reactie op Baby1986

Ik heb deze nog van mijn dochter in gebruik, super ding.. Hoef geen andere
Welke luiertas is dit?

2 jaar geleden

Wij hebben de bijpassende tas bij onze Joolz kinderwagen. Hij was prijzig, maar ziet er nog steeds als nieuw uit na 2 jaar, is heel fijn in gebruik. Voor onze dochter nemen we nu steeds vaker een klein kinderrugtasje mee. Daar past als voor haar nu wel in. Dus wij gaan er ook niet een bij kopen.

2 jaar geleden

Ik heb een mozz bag rugzak. Kreeg de tip vooral op te letten dat er vakken in zitten en dat hij zelf rechtop en open blijft staan.

2 jaar geleden

Wij hebben deze, we wilden graag een rugzak en ook met het idee dat mn man er ook mee moet lopen hebben we voor zwart gekozen

2 jaar geleden

Wij zijn uiteindelijk voor de Isoki Double Zip Satchel Bag Redwood gegaan!

2 jaar geleden

Ik ben zwanger van de eerste ☺️🥰 en eigenlijk ook benieuwd wat het voordeel is van een luiertas boven een gemiddelde andere rugzak/(kleine)weekendtas?☺️ heeft iemand ervaring die ik nu over her hoofd zie :)??