31 Reacties

13 dagen geleden

Pff me tooo!!! Voel me ook gelijk super lelijk’

13 dagen geleden

Reactie op ezgidd

Pff me tooo!!! Voel me ook gelijk super lelijk’
Precies, je kijkt ineens heel anders naar jezelf 🫠

13 dagen geleden

Ik herkende mezelf in deze foto!

13 dagen geleden

Ik heb het ook. Je bent zeker niet alleen. Maar kijk naar wat voor moois je er terug voor hebt gekregen❤️

13 dagen geleden

Bij mij ziet het er net zo uit. Bij mijn eerste zwangerschap ook mega haaruitval en nu weer giga inhammen😪 Elke keer weer hele borstels vol en ik haal hele pruiken uit het doucheputje.. Ik probeer er maar niet teveel aan te denken, want ik word er verdrietig van🫤

13 dagen geleden

Reactie op Lilii

Ik herkende mezelf in deze foto!
❤️ voor jou!

13 dagen geleden

Reactie op AylinA61

Ik heb het ook. Je bent zeker niet alleen. Maar kijk naar wat voor moois je ...
Dit is ook zeker waar 😊

13 dagen geleden

Reactie op MamaToBe11

Bij mij ziet het er net zo uit. Bij mijn eerste zwangerschap ook mega haaru ...
Hier ook, echt heel naar om te zien he.. Ik werk ook nog eens de hele dag met spiegels en met presentatie foto’s van mijzelf. Echt ik wil het niet meer 🥲🤣

13 dagen geleden

Ik ook vreselijk last van!!!!!! Ging bij mij heel erg snel. Dochter was 10 weken en kreeg gelijk bos haaruitval… ik vind het zo erg! Mijn haar is wat dikker normaal gesproken en nu zo dun! Ben zo bang om kaal te worden of kale plekken te hebben en dat het niet meer goed komt 😢

13 dagen geleden

Reactie op Zoze

Ik ook vreselijk last van!!!!!! Ging bij mij heel erg snel. Dochter was 10 ...
Het groeit echt weer aan!! Ik had het na mijn eerste zwangerschap ook zo erg en dacht echt hoe komt dit oooooit nog goed?! Nu heb ik extensions maar ben zelf bang dat deze niet meer goed vastgezet kunnen worden 🤣 maar echt het groeit weer aan, dan posten we onze stekel fase 🙃

13 dagen geleden

Je bent niet de enige, hier ook helaas. Maar we hebben er iets moois voor terug gekregen. Ik ben van plan om hair gummies te slikken wie weet helpt het! 9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren.. dus het komt vast goed ❤️

13 dagen geleden

Hier ook, echt vervelend ik zie het erger worden met de dag. Ik heb een wijnvlek die je normaal nooit ziet, en nu dus wel... Extra vervelend

13 dagen geleden

Thuis en op werk heb ik het altijd vast, lijk wel of ik een afro heb dan allemaal losse babyhaartjes. Zo erg, hopelijk is het over een paar maanden minder

12 dagen geleden

Ja heel erg herkenbaar! Borstel zit mega vol, douche putje kan ik elke dag wel lezen en op mijn rug zitten steeds zoveel losse haren 😕

12 dagen geleden

Hier ook herkenbaar! Overal vind ik haar. Ook de kleine heeft regelmatig mijn haar tussen zn vinger tjes zitten, en vanochtend na het douchen een hele pluk tussen mijn billen uitgevist 😂😂 het is niet leuk, want ik heb van mezelf ook best veel/dik haar en dat is nu duidelijk minder, maar het komt uiteindelijk ook weer goed gelukkig

12 dagen geleden

Hier ook helaas. Vreselijk die inhammen, echt niet leuk. Ik probeer het ook nog krampachtig tegen te gaan door elke dag “haarvitamines” in te nemen. Hebt geen reet 😂

12 dagen geleden

Oef ja, fijn dat je dit deelt, voel me minder eenzaam zo 🤣 en straks weer die piek haartjes... overweeg nu wel om mijn haar blond te verven, dan valt het kale wel minder op lijkt het!

12 dagen geleden

Ik heb het gevoel dat ik geen haar over hou. Giga inhammen. Ik heb volgende week een afspraak bij de kapper. Ik ga mijn lange haar op schouder lengte knippen, dan lijkt de schade per x haren wassen minder 🙈

11 dagen geleden

Aan beide kanten. Het is vreselijk! Bij de eerste zwangerschap ook gehad. Ik heb er de grootste hekel aan! Snap je helemaal

11 dagen geleden

Zo zo herkenbaar! Voel me af en toe echt alsof ik kaal word. Ik gebruik wel haarpoeder om de meest opvallende plekken eem beetje ‘in te vullen’. Helaas is het geen permanente oplossing, maar het helpt wel een beetje met mijn zelfverzekerdheid