37 Reacties
7 dagen geleden
En dat uitspugen herkennen anderen dit? Hier bij gemalen fruit en potjes warm eten (ook met stukjes erin). Gisteren wat aangemaakte sla fijn gesneden en dit bleef er wel in.
Proberen nu meer met ons mee eten. Misschien vindt ze de potjes niet meer lekker?? 😅
6 dagen geleden
Nou niemand reageert?
Gisteren eigen eten gegeven, 2 grote opscheplepels pompoenblokjes
En verse spaghettisaus met gehakt en groenten
Alles ging op, niets uitgespuugd
Vandaag krijgt ze er fijngesneden spaghetti bij.
Ze wilt dus overduidelijk niet de potjes meer. Dit gaat gewoon (weer) goed.
6 dagen geleden
Reactie op Lizzietje007
Nou niemand reageert?
Gisteren eigen eten gegeven, 2 grote opscheplepels p ...
Hier krijgt zoontje vers en soms potje als we weg moeten.( kan dan meestal geen rapley eten) Kan zijn dat je kindje andere smaken en structuur wil dan de potjes. Gewoon je kindje volgen.
6 dagen geleden
Reactie op Lindsaytje
Hier krijgt zoontje vers en soms potje als we weg moeten.( kan dan meestal ...
‘Gewoon je kindje volgen’ - dat sowieso… Maar ik was even bang dat ze dit bij alles zou gaan doen, eten uitspugen… maar dat is dus gelukkig niet zo!
6 dagen geleden
Reactie op Lizzietje007
‘Gewoon je kindje volgen’ - dat sowieso… Maar ik was even bang dat ze dit b ...
Meestal is dat een fase en willen ze eens iets anders. Kan nog komen dat je kindje alles zal uitspugen die fase komt waarschijnlijk ook nog wel.
Komt goed mama je doet het super.
6 dagen geleden
Jaaa herkenbaar! Bij ons is avondeten een struggle! Soms werkt het om het hem zelf te laten doen, maar er zijn ook dagen dat ie er alleen maar mee gooit en aan het gillen is.. Zal een fase zijn?🙈
Sowieso issie al een paar weken van de leg door sprongetje/slaapregressie/tandje/wie zal t zeggen🤷🏼♀️
5 dagen geleden
Hier ook draaaaama op t moment.
Dacht eerst dat t kwam door het griepje wat ze had.
Normaal is t echt een brood eter, nu met moeite gaat er wat in.
Avond eten is drama.
Drinken gaat dan wel heel goed.. dus dan geef k maar weer ff een fles extra ofzo😅 alles wat er in gaat ben ik al blij mee op t moment
Al gaat fruit er tot nu toe wel goed in nog
4 dagen geleden
Hier dochtertje net 1jaar en brood gaat niet tot moeizaam ineens.
Sowieso wel wat minder eten op een dag dan kort voorheen. En op kdv eet ze wel goed brood en ook veel soorten fruit, thuis liefst banaan en frambozen, en rest gooit ze op de grond. Knijpfruitjes die ik zelf maak met velen soorten fruit is ze ook gek op. Frustrerend dat ze op kdv wel goed brood eet.
2 dagen geleden
Mijn (bijna 🥹) 1-jarige eet ook bijna niets meer. Brood, pasta, groentes : alles wordt opgepakt, in de mond gestoken, uit de mond gehaald en op de grond gegooid. Zo veel poetswerk haha
één dag geleden
Reactie op Lizzietje007
Ehm ik heb hier onze kleine opeens potjes eten gaat uitspugen. Heb het idee ...
Heel herkenbaar , onze dochter eet de potjes tegenwoordig ook heel matig , geen idee wat dat is