9 Reacties

9 maanden geleden

Ach wat sneu voor haar. Ik herken het wel hoor, mijn zoontje heeft ook echt flink last gehad van zijn kiezen. Als hij dan bijvoorbeeld voorover viel op zijn handen omdat hij nog niet zo goed zijn evenwicht kon bewaren, was het brullen omdat dat natuurlijk door"dreunt" naar die kaak. Hetzelfde met oren, dat staat met elkaar in verbinding via de lymfeklieren. Hier werkte Nurofen met slapen wel aardig, misschien is dat nog iets.

9 maanden geleden

Herkenbaar hier deed nurofen en de combi met tandengel wonderen en nu nog steeds eigenlijk duurt mega lang voor die er helemaal door zitten... Hier ook 4 kiezen in 1 keer samen met zijn 4de tandje onderaan dus 5 tanden in 1x hier... Dat enorm boos zijn is helaas ook zeer Herkenbaar...

9 maanden geleden

Ja, herkenbaar! Hier al een tijdje gaande. Zoontje krijgt 3 kiezen door en 1 hoektand. Soms ineens uit het niks brullen en met zijn handje naar zijn mond grijpen. Hopelijk komen ze snel door

9 maanden geleden

Ja, herkenbaar! Hier al een tijdje gaande. Zoontje krijgt 3 kiezen door en ...
En ook zo extreem boos en hard krijsen bij verschonen en omkleden? Ik laat morgen ook oren checken, kon vandaag niet terecht maar plat liggen in bed wil ze wel gewoon

9 maanden geleden

Reactie op Lindsaytje

Herkenbaar hier deed nurofen en de combi met tandengel wonderen en nu nog s ...
Ah wat rot en naar voor jullie ook zeg, maar wel heel fijn om de herkenning te lezen. Ook zo verschrikkelijk boos bij het omkleden en verschonen, zo hard tegenwerken en niks helpt zelfs geen filmpje😪

9 maanden geleden

Ik zou inderdaad even kijken hoe het gaat met nurofen. Onze ervaring is dat nurofen beter werkt bij pijn dan een paracetamol zetpil.

9 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Ah wat rot en naar voor jullie ook zeg, maar wel heel fijn om de herkenning ...
Hier helpt het wel om te zingen tijdens aankeden en verschonen dan blijft hij liggen en klapt in de handjes, speeltjes waren hier heel lang de redding maar nu ook niet meer en zelf boos worden helpt ook niet. Komt goed eens ze er helemaal door zitten is de pijn weg en dan kunnen we op naar de laatste 8tandjes die dan nog door moeten komen van zen melkgebit en zijn we ervan af tot hij wisselt.

9 maanden geleden

Erg herkenbaar, onze dochter is ook al boos en verdrietig om alles. Eet ook slecht en geeft soms over. Ze laat zich ook niet of niet makkelijk troosten. Afleiding helpt soms wel (op de opvang lijkt ze er geen last van te hebben)

9 maanden geleden

Pff ja! Ik had afgelopen woensdag een zware dag met mijn zoon. Ik kon de hele dag niets goed doen huilen huilen huilen en boos, en niet willen slapen tussen de middag. Heel zielig. Afgelopen dagen wel weer goed te pas en vanmorgen zag ik dat zijn linker kies onder er door was. Dus ik denk! Dat dit de boosdoener was!