17 Reacties

2 jaar geleden

Tabitha - voor nu

2 jaar geleden

Sander kwarten - mijn jongen ( ook in mijn meisje variant)

2 jaar geleden

Rachel Platten - You Belong Alanis Morissette - Ablaze (en kijk dan vooral de live versie bij Jimmy Kimmel op YouTube, met haar dochter in dr armen❤️) Us the Duo - Like I did with You Macklemore ft Ed Sheeran - Growing Up En dan heb ik nog wat specifieke omdat ik een dochter kreeg (vorige zwangerschap, weet nu de gender niet): The Killers - Heart of a Girl Paul Simon - Father and Daughter Tangled - I see the Light

2 jaar geleden

Marco Borsato - Slaap maar Ja Marco… dat is misschien beetje lastig atm maar de tekst echt, zitten huilen als een baby de eerste keer dat ik het hoorde

2 jaar geleden

Pink - cover me in sunshine Sam Hunt - take your time Miley Cyrus - angels like you Vreselijk toen ik zwanger was maar toen ze geboren was bleef ik maar huilen als ik ze hoorde. Vooral die van Sam Hunt met de hartslag in het begin, de gedachte dat ik nooit meer haar hartje via mijn buik zou horen.. 😭 Angels like you heeft dan weer een speciale betekenis. De dag dat ik ingeleid ging worden wegens minder leven al 15 dagen (en elke dag een CTG kreeg) hoorde ik die op de radio in de auto. Tijdens het inleiden ging de hartslag steeds omlaag, en steeds gevaarlijker laag waardoor het een spoed keizersnede is geworden. Het idee dat het spoed was en ze zsm eruit moest doet mij nog steeds heel veel.

2 jaar geleden

Als je slaapt van Xander de Buisonje kan natuurlijk niet ontbreken in dit lijstje 🥰

2 jaar geleden

Small Bump - Ed Sheeran Closer - JP Cooper Turning Page - Sleeping At Last

2 jaar geleden

Made for me to love - Raelynn

2 jaar geleden

Tabitha - voor nu Racoon - tijd verliezen Suzan en Freek - papa Taylor Swift - Never grow up The paperkites - Bloom Emilee - i love you baby Vooral bij de eerste 3 is het huilen geblazen. Luisterde deze ook tijdens mijn eerste zwangerschap 🥰

2 jaar geleden

Als jij straks hier bent - shary-an

2 jaar geleden

You are my sunshine

2 jaar geleden

Eight Days A Week - The Beatles

2 jaar geleden

Welkom van Stef bos. Groei maar sharon kips

2 jaar geleden

Greg Laswell - This Woman's Work Best een zielig lied, maar laat wel de intensiteit van een bevalling zien. Heel diep nummer

2 jaar geleden

IDK you yet - Alexander 23 🥰

2 jaar geleden

Dank voor de mooie suggesties! Ik heb er inmiddels ook een paar verzameld: Sweetest human being alive - George Ezra Capri - Colbie Caillat Little hands - Inland Sky

2 jaar geleden

Heartbeat - James Arthur ❤️