13 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben nu 31 weken en heb hier ook af en toe last van. Lees overal dat het veel voorkomt dus ik geef de hormonen maar de schuld😂

2 jaar geleden

Helaas ook last van, vandaag 29 weken. Ik heb sowieso sinds vorige week opeens last van opvliegers 😅😅 terwijl niemand in diezelfde ruimte het dan warm vindt

2 jaar geleden

Ik heb dit ook, niet persee snachts maar vaak ook overdag. Echt vervelend, het vliegt me dan ineens aan terwijl indd niemand anders het warm heeft zoals hierboven ook genoemd 🥲 Ik geef ook maar de hormonen de schuld en let er op dat ik me niet te warm kleed haha

2 jaar geleden

Bijna 27 weken maar ook ik wordt zeiknat van het zweet wakker en soms ook overdag ineens drijfnat...

2 jaar geleden

Ja! Heeel vervelend! Ook gewoon opvliegers overdag of als ik even een uurtje iets doen (gewoon op rustig tempo) dan heb ik het zo snel warm. Ik heb zo'n handventilator van de Hema en die staat meerdere keren per dag aan

2 jaar geleden

Yes hier ook! Sterker nog in slaap veelal zonder deken en dat deed ik nooit als koukleum. M’n benen en buik voelen wel erg koud maar ik heb het niet koud hoe vaag dat ook klinkt… verder alsnog regelmatig een zweet aanval in de nacht, al is het minder nu het minder warm is. Heel naar ja!

2 jaar geleden

Yup, bloedheet snachts Sinds kort regelmatig kletsnat wakker, 30 weken nu

2 jaar geleden

Ja zeker! Zowel ‘s nachts als overdag. Gisteren zelfs mezelf getemperatuurd omdat ik dacht dat ik misschien koorts had? 😅

2 jaar geleden

Zitten er meer van jullie ook aan de progesteron/utrogestan? Ik denk namelijk dat het bij mij daar vandaan komt

2 jaar geleden

Ik heb het ook. Niet elke nacht maar wel regelmatig. Ik weet van de vorige keer dat het alleen maar erger wordt na de bevalling 😅🤣

2 jaar geleden

Net 34 weken en eergisteren en vannacht drijfnat int zweet wakker geworden. Heb ook een beetje keelpijn, dus heb mn temperatuur gemeten, maar die is oke. Geen rede om naar de huisarts te gaan?

2 jaar geleden

Zweet/warmte is een van mijn grootste symptomen🙈 Twee keer per dag douchen en van kleding wisselen is geen uitzondering. Ik loop er nog steeds bij alsof het zomer is. Had het mn vorige zwangerschap ook en na de bevalling nog meer. 's nachts is het wisselend, maar er zitten inderdaad nachten bij dat ik m'n bed uit drijf.

2 jaar geleden

Reactie op Marliesbv95

Zitten er meer van jullie ook aan de progesteron/utrogestan? Ik denk nameli ...
Ik gebruik ook utrogestan, tweede keer nu. De eerste zwangerschap met utro bizar koud gehad de hele dag. Nu zweet ik me sinds week 16 helemaal leeg. Dove kon me niet meer redden dus ben overgegaan op odorex en spuit voor mijn eigen gevoel met regelmaat wat op gedurende de dag. Ik loop de hele dag in t-shirt en iedereen doet in een dikke jas de boodschappen en laat de hond uit, ik doe alleen een vestje aan zodat mensen mij niet al te raar aankijken😂 lang leve hormonen