13 Reacties
2 jaar geleden
Bijna 27 weken maar ook ik wordt zeiknat van het zweet wakker en soms ook overdag ineens drijfnat...
2 jaar geleden
Yes hier ook! Sterker nog in slaap veelal zonder deken en dat deed ik nooit als koukleum. M’n benen en buik voelen wel erg koud maar ik heb het niet koud hoe vaag dat ook klinkt… verder alsnog regelmatig een zweet aanval in de nacht, al is het minder nu het minder warm is. Heel naar ja!
2 jaar geleden
Zitten er meer van jullie ook aan de progesteron/utrogestan? Ik denk namelijk dat het bij mij daar vandaan komt
MOD
2 jaar geleden
Zweet/warmte is een van mijn grootste symptomen🙈 Twee keer per dag douchen en van kleding wisselen is geen uitzondering. Ik loop er nog steeds bij alsof het zomer is. Had het mn vorige zwangerschap ook en na de bevalling nog meer.
's nachts is het wisselend, maar er zitten inderdaad nachten bij dat ik m'n bed uit drijf.
2 jaar geleden
Reactie op Marliesbv95
Zitten er meer van jullie ook aan de progesteron/utrogestan? Ik denk nameli ...
Ik gebruik ook utrogestan, tweede keer nu. De eerste zwangerschap met utro bizar koud gehad de hele dag. Nu zweet ik me sinds week 16 helemaal leeg. Dove kon me niet meer redden dus ben overgegaan op odorex en spuit voor mijn eigen gevoel met regelmaat wat op gedurende de dag. Ik loop de hele dag in t-shirt en iedereen doet in een dikke jas de boodschappen en laat de hond uit, ik doe alleen een vestje aan zodat mensen mij niet al te raar aankijken😂 lang leve hormonen