27 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de maxi cosi soothe licht en geluid. Deze kun je op verschillende standen zetten, maar ook in kleuren. Het schijnt dat rood licht bijvoorbeeld goed is voor baby’s. Daarnaast kun je er ook liedjes of natuurgeluiden mee afspelen.

2 jaar geleden

Ik volg!

2 jaar geleden

Wij hebben van de nijntje serie een lampje. Deze heeft 5 standen, van heel fel tot slaap stand.

2 jaar geleden

Ik volg ook even

2 jaar geleden

Reactie op balto1105

Wij hebben van de nijntje serie een lampje. Deze heeft 5 standen, van heel ...
Wij ook, ideaal!!

2 jaar geleden

Reactie op balto1105

Wij hebben van de nijntje serie een lampje. Deze heeft 5 standen, van heel ...
Heb je daar misschien een linkje van? Ik had daar toevallig naar zitten zoeken maar ik vond alleen een die na 15 minuten uit gaat dus ik ben benieuwd welke jullie hebben.

2 jaar geleden

Wij hebben een hue lamp op de slaapkamer. Is ideaal, kan je s nachts ook op zacht rood licht zetten via de app! Hebben t ook op de kinderkamer van m’n zoon :)

2 jaar geleden

Ik zat te kijken naar het zazu nachtlampje, heel simpel maar wel 3 standen qua felheid. Maar ga die van nijntje ook even opzoeken dan 😊

2 jaar geleden

Wij hebben deze, die doe je in het stopcontact en met het schuifje bepaal je de felheid. Er zit een lichtheids-sensor in zodat hij alleen in het donker brand en dus overdag gewoon uit is. Wij vinden het ideaal!

2 jaar geleden

Reactie op Hello38

Ik heb de maxi cosi soothe licht en geluid. Deze kun je op verschillende st ...
Rood licht is voor iedereen goed snachts. Je hebt inderdaad weinig licht nodig tijdens een voeding, maar vergeet niet dat je ook gaat verschonen in de nacht. Wij hebben gewoon een dimbare bol, die ook verschillende kleuren heeft (niet de discokleuren, maar wit, warm wit, roder), van Ikea in een lamp zitten. Werkt eigenijk ook wel heel fijn.

2 jaar geleden

Wij hebben op onze slaapkamer een Philips Wake up light, die kan je in veel verschillende standen zetten (ook ‘nachtrood’). Op de kamer v m’n zoontje hebben we een dimbaar zoutlampje, bevalt ook erg goed! En in de nacht voor hem het lichtje van de babyfoon

2 jaar geleden

Heb je daar misschien een linkje van? Ik had daar toevallig naar zitten zoe ...
https://www.prenatal.nl/babykamer/verlichting/nachtlampjes/mr-maria-nijntje-first-light-30cm-4976878.html?hic_camp=google_ads:19706475969::&kwd=&gbraid=0AAAAAD-TjFT_JDoCTUMupNqoWR3-nWj-n&gclid=CjwKCAjwkY2qBhBDEiwAoQXK5WJC6j5WG52T76BkaTqowoQh34uOF1noftIWwi1uOY8ykwbjZD23ixoCNO4QAvD_BwE Deze is echt fantastisch, wel duur maar ik vind het de prijs waard. Gebruik deze al sinds geboorte van m’n zoontje. Zet m feller als ik moet verschonen en daarna weer zachter als ik ging voeden. Hij is met een usb oplaadbaar, wat ik ook echt een pluspunt vond ten opzichte van de goedkopere lampjes die met snoer werken of op batterijen. Je kunt dit lampje dus ook overal neerzetten omdat deze snoerloos is. Ik zou bijna iedereen dit lampje aanraden.

2 jaar geleden

Deze hebben wij ook! Ideaal lampje. Vind het ook fijn dat je hem overal kan neerzetten.

2 jaar geleden

Deze gebruiken wij nog steeds als nachtlampje bij de eerste (4 jaar). Gaat overal mee naar toe, vakantie, logeren. Voor de tweede dus ook aangeschaft, het gedimde licht is zo fijn zacht, maar voldoende om alles net te kunnen zien zoals met voeden! Echt een aanrader en inderdaad, prijzig, maar geld volledig waard. En de oplaadfunctie vind ik ideaal, geen batterij gedoe of stopcontact nodig, je kunt hem overal neerzetten.

2 jaar geleden

Dank voor de tips. Ik had hen al gezien. Jullie enthousiastme heeft me overtuigd ;-)

2 jaar geleden

Wij ook het nijntje lampje voor de oudste. Helemaal fan van! Gebruiken hem nu al 3 jaar. Voor de toekomstige kleine kopen wij er weer eentje alleen dan van snuffie het hondje! (Zelfde merk)

2 jaar geleden

Ik gebruikte me telefoon zaklamp. Legde die op me kastje en deed zo me ding

2 jaar geleden

Reactie op Rooss9220

Wij hebben deze, die doe je in het stopcontact en met het schuifje bepaal j ...
Bedankt voor de tip, wij hebben deze ook besteld ☺️ niet te duur, klein en geeft meer dan genoeg licht!