27 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op balto1105
Wij hebben van de nijntje serie een lampje. Deze heeft 5 standen, van heel ...
Wij ook, ideaal!!
2 jaar geleden
Reactie op balto1105
Wij hebben van de nijntje serie een lampje. Deze heeft 5 standen, van heel ...
Heb je daar misschien een linkje van? Ik had daar toevallig naar zitten zoeken maar ik vond alleen een die na 15 minuten uit gaat dus ik ben benieuwd welke jullie hebben.
2 jaar geleden
Ik zat te kijken naar het zazu nachtlampje, heel simpel maar wel 3 standen qua felheid. Maar ga die van nijntje ook even opzoeken dan 😊
2 jaar geleden
Reactie op Hello38
Ik heb de maxi cosi soothe licht en geluid. Deze kun je op verschillende st ...
Rood licht is voor iedereen goed snachts.
Je hebt inderdaad weinig licht nodig tijdens een voeding, maar vergeet niet dat je ook gaat verschonen in de nacht.
Wij hebben gewoon een dimbare bol, die ook verschillende kleuren heeft (niet de discokleuren, maar wit, warm wit, roder), van Ikea in een lamp zitten. Werkt eigenijk ook wel heel fijn.
2 jaar geleden
Heb je daar misschien een linkje van? Ik had daar toevallig naar zitten zoe ...
https://www.prenatal.nl/babykamer/verlichting/nachtlampjes/mr-maria-nijntje-first-light-30cm-4976878.html?hic_camp=google_ads:19706475969::&kwd=&gbraid=0AAAAAD-TjFT_JDoCTUMupNqoWR3-nWj-n&gclid=CjwKCAjwkY2qBhBDEiwAoQXK5WJC6j5WG52T76BkaTqowoQh34uOF1noftIWwi1uOY8ykwbjZD23ixoCNO4QAvD_BwE
Deze is echt fantastisch, wel duur maar ik vind het de prijs waard. Gebruik deze al sinds geboorte van m’n zoontje. Zet m feller als ik moet verschonen en daarna weer zachter als ik ging voeden. Hij is met een usb oplaadbaar, wat ik ook echt een pluspunt vond ten opzichte van de goedkopere lampjes die met snoer werken of op batterijen. Je kunt dit lampje dus ook overal neerzetten omdat deze snoerloos is. Ik zou bijna iedereen dit lampje aanraden.
2 jaar geleden
Reactie op 22moedervantwee23
Deze hebben wij ook! Ideaal lampje. Vind het ook fijn dat je hem overal kan neerzetten.
2 jaar geleden
Reactie op 22moedervantwee23
Deze gebruiken wij nog steeds als nachtlampje bij de eerste (4 jaar). Gaat overal mee naar toe, vakantie, logeren. Voor de tweede dus ook aangeschaft, het gedimde licht is zo fijn zacht, maar voldoende om alles net te kunnen zien zoals met voeden! Echt een aanrader en inderdaad, prijzig, maar geld volledig waard. En de oplaadfunctie vind ik ideaal, geen batterij gedoe of stopcontact nodig, je kunt hem overal neerzetten.
2 jaar geleden
Wat is precies het verschil met bijvoorbeeld deze van de Hema?
Alleen dat rode licht?
https://www.hema.nl/kind/kinderkamer/nachtlampjes/wegdroom-nachtlampje-beer-met-3-standen-39690502.html?gclid=Cj0KCQiAgK2qBhCHARIsAGACuzmWTQZADZhOOxnh7Qb_kbVDVzoUDjELc8q7wgYsLTzR9J0xq8eGUG4aAqLKEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
2 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/stano-oplaadbaar-nachtlampje-voor-kinderen-warm-wit-ledlampje-met-touch-schakelaar-voor-babykamer-dimbaar-en-draadloos-timer-en-geheugenfunctie-usb-oplaadbaar-nachtlampje/9300000075231606/?s2a=
Wij hebben deze. Is ideaal. Dimbaar en gewoon een heel zacht geel licht.
De meerdere kleuren stand die erop zit gebruiken we niet haha 😅