15 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik heb ook neocate syneo. Is normaal darmen moeten eraan wennen. Eerste dagen gaat het goed na week remt het wat af en dan zet het zijn goede werking verder. Mijn dochtertje drinkt nu wel zo goed van die melk vind het echt niet lekker. Maar we zijn geduldig

2 jaar geleden

Reactie op Meriam85

Ja ik heb ook neocate syneo. Is normaal darmen moeten eraan wennen. Eerste ...
Ja bij ons ook de eerste 2/3 dagen goed maar sinds gisteren (dag 4) lijkt hij echt veel last te hebben en is hij super onrustig. Ik vind het afwachten steeds zo slopend, we hebben al zoveel geprobeerd in die 8 weken dat hij bij ons is. Ben gewoon op.

2 jaar geleden

Reactie op Sabineee

Ja bij ons ook de eerste 2/3 dagen goed maar sinds gisteren (dag 4) lijkt h ...
Ik kan jou perfect begrijpen dat het slopend is. Was hier ook zo. Vrijdag was het 1 week en leek het erger. Vandaag is het beter. Enkel ze drinkt haar flessen niet uit.

2 jaar geleden

Reactie op Sabineee

Ja bij ons ook de eerste 2/3 dagen goed maar sinds gisteren (dag 4) lijkt h ...
Weet wel aan 8 weken zitten ze op een piek qua darmkrampjes. Ik zou het even de tijd geven. Drinkt ze de flessen uit?

2 jaar geleden

Reactie op Meriam85

Weet wel aan 8 weken zitten ze op een piek qua darmkrampjes. Ik zou het eve ...
Ja klopt.. ik kan niet wachten tot we de piek voorbij zijn! Het is hier al vanaf het begin drama en een zoektocht. Dagen voelen soms als weken. Hij drinkt de flessen niet helemaal leeg, maar dat deed hij hiervoor ook niet altijd.

2 jaar geleden

Reactie op Sabineee

Ja klopt.. ik kan niet wachten tot we de piek voorbij zijn! Het is hier al ...
Hier ook sinds ze 2 weken was, is het een helse zoektocht geweest naar de juiste voeding… mag ik vragen hoe groot de flesjes zijn die je maakt? Ik maak nu 90cc en drinkt ze dan nog niet uit

2 jaar geleden

Reactie op Meriam85

Hier ook sinds ze 2 weken was, is het een helse zoektocht geweest naar de j ...
Wij maken sinds de neocate flesjes van 120. Daarvoor ook 90 maar die drink hij wel allemaal leeg. Hij krijgt nu 7x120 aangeboden maar drinkt ca 100-110. We kunnen daarom ook nog niet terug naar 6 flessen.

2 jaar geleden

Reactie op Sabineee

Wij maken sinds de neocate flesjes van 120. Daarvoor ook 90 maar die drink ...
Dat is al zeer goed hoor. Het komt wel goed. Indien ze goed drinkt is het al heel veel. Darmen zullen wel gewend geraken aan de melk

2 jaar geleden

ik ben sinds gister over op Neocate LCP maar hier echt een drama. na elke fles is het gillen van de pijn om vervolgens een halfuur te slapen en dan begint het weer van voor af aan (:

2 jaar geleden

Reactie op friederique

ik ben sinds gister over op Neocate LCP maar hier echt een drama. na elke f ...
Ja ze moeten wennen aan de melk ook de darmen moeten wennen. Is normaal

2 jaar geleden

Hier ook bijna twee weken op Neocate en het wordt echt beter. Hou vol! Als het na twee weken nog drama is kan je altijd even overleggen met de arts

2 jaar geleden

Reactie op tinekedk

Hier ook bijna twee weken op Neocate en het wordt echt beter. Hou vol! Als ...
Welke heb jij?

2 jaar geleden

Reactie op tinekedk

Hier ook bijna twee weken op Neocate en het wordt echt beter. Hou vol! Als ...
Ik heb de syneo maar hij drinkt het echt moeizaam…

2 jaar geleden

Reactie op Meriam85

Ik heb de syneo maar hij drinkt het echt moeizaam…
Wat vervelend! Heb je enig idee hoe het komt? Kan je niet overleggen met de arts? Als de groei goed is dan zullen ze weinig doen denk ik maar je kan altijd overleggen

2 jaar geleden

Reactie op tinekedk

Wat vervelend! Heb je enig idee hoe het komt? Kan je niet overleggen met de ...
Ja groei is wel oke