Hi, zijn er ook dames die niet meer kunnen koken door de geur in huis? Het blijft naar mijn gevoel ook zo lang hangen, terwijl ik er nooit eerder last van heb gehad. Ik word er zo misselijk van! Hebben jullie tips voor gerechten die niet zo sterk “ruiken”? 🫢
Hier kon ik tijdens mijn vorige zwangerschap niet koken door hg. Afzuigkap aanzetten tijdens het koken, keukendeur dicht mocht je geen openkeuken hebben en alle ramen/balkon deur open zetten.
Ja ik zet ook de balkondeur open. En probeer bijv ovengerechten te maken, dan kun je de ingrediënten er rauw indoen, in de oven zetten en dan de keukendeur dicht zodat je er minder last van hebt
Ik heb dit ook een aantal dagen gehad. Ik kon geen eten zien en ruiken, vooral rauwe kip werd ik misselijk van.
Ik heb toen een aantal dagen mijn vriend laten koken en ik heb zelf eten gekookt maar dan geen vlees in voorkwam.
Ik was extreem misselijk tijdens m'n eerste trimester van de eerste. Heb zo'n 8 weken niet gekookt (en ook geen avondeten gegeten). Vriend vond het geen probleem om die weken zelf het eten te regelen; was wel het minste wat hij kon doen zei hij. Daarna ging het weer, maar dan moest wel het raam open staan.