9 Reacties

8 dagen geleden

Als je borstvoeding geeft kan het zeker tot 1,5 jaar duren. Als je dan nog niet menstrueert word aangeraden contact op te nemen met de huisarts dacht ik. Ons meisje dronk tot 1,5 maand geleden overdag nog elke 2 uur (sinds 3 maanden dol op kleine beetjes). Sinds dien 4x van opstaan tot naar bed gaan. En dan nog 2x. Laatste tijd weer 1x extra maar ben toevallig (geheel onverwacht daardoor) nu voor de tweede dag ongesteld. 😅

8 dagen geleden

Reactie op Floraison

Als je borstvoeding geeft kan het zeker tot 1,5 jaar duren. Als je dan nog ...
Ik geef geen borstvoeding😅

8 dagen geleden

Reactie op Roosbien

Ik geef geen borstvoeding😅
Heb je wel borstvoeding gegeven? Ik weet dat bij stoppen met borstvoeding 3 maanden word gezegd. Maar als je geen borstvoeding hebt gegeven weet ik het niet. Zou dan contact opnemen met de huisarts, die weet het het beste.

6 dagen geleden

Herkenbaar! Heb precies hetzelfde. Geef wel nog twee keer borstvoeding op een dag. Maar word er wel een beetje zenuwachtig van want we willen wel voor een tweede gaan in het nieuwe jaar!

6 dagen geleden

Hier hetzelfde! Ik geef nog wel wisselend borstvoeding.. maar ook wij willen voor een 2e kindje gaan..

6 dagen geleden

Ook nog niet ongesteld geworden en geef nog wel borstvoeding maar wel minder natuurlijk met de tijd maar nog helemaal niks te bekennen hier

5 dagen geleden

Reactie op EvaZH

Ook nog niet ongesteld geworden en geef nog wel borstvoeding maar wel minde ...
Zelfde hier. Ook nog niks!

4 dagen geleden

Ik geef ook nog borstvoeding en ben ook nog niet echt ongesteld geweest. Althans dat denk ik. Voor een paar weken terug had ik een klein beetje bloed, dus toen dacht ik dat het begonnen was.. Ik had de dag erna ook een beetje kramp maar geen bloed meer. Ergens waar vind ik het heel fijn dat ik nog niet ongesteld ben. Maar inderdaad ook de wens voor een tweede. Mocht het zo zijn dat je helemaal geen borstvoeding hebt gegeven of echt als een half jaar gestopt heb, zou ik gewoon naar de huisarts gaan. Want dat zou ik wel een beetje gek vinden

4 dagen geleden

Reactie op Fleurrein

Ik geef ook nog borstvoeding en ben ook nog niet echt ongesteld geweest. Al ...
Ik geef al geen borstvoeding meer sinds 4 maanden en sowieso nooit fulltime gegeven, nu 8 maanden terug ,