11 Reacties

vorige maand

En als ze haar in de ochtend wakker houden en in de middag laten slapen lukt het dan wel?

vorige maand

Reactie op Lindsaytje

En als ze haar in de ochtend wakker houden en in de middag laten slapen luk ...
Hebben ze ook geprobeerd maar ook dan slaapt ze maar heel kort! Tussen de 10 min en 30 min. 😖

vorige maand

Ik heb helaas hetzelfde bij mijn zoontje. Ik kan hem vervolgens rond 15.30u ophalen omdat hij niet meer wil spelen en alleen maar op schoot wil zitten. Terwijl we betalen tot 18.00u.

vorige maand

Als één dutje ook geen verschil maakt.. Hebben ze een idee waar het door komt? Is er iets verandert? Andere kindjes op de kamer bijv. Dat hebben wij met de oudste wel gehad, toen hebben ze gewisseld en ging het beter. Is er ook een mogelijkheid om buiten te slapen in een buitenbedje? Daarin slapen onze kinderen vaak ook langer.

vorige maand

Reactie op Leeuwtje91

Als één dutje ook geen verschil maakt.. Hebben ze een idee waar het door ...
Wat is haar ritme thuis? Slaapt ze dan wel goed?

vorige maand

Reactie op EllaNaz

Hebben ze ook geprobeerd maar ook dan slaapt ze maar heel kort! Tussen de 1 ...
Hmm lastig dan. Kan ook een fase zijn hebben wij ook een tijdje gehad met ons zoontje. En hij gaat niet naar de opvang. Wat hier hielp was het blijven aanbieden wilde hij niet dan was het ook goed na een tijdje kwam het vanzelf weer goed en slaapt hij nu terug zen 2 dutjes ochtend dutje wel korter en max 1,5u meestal maar 1u en middag is het hier nu meestal 2u soms ook 2,5u en zelden 3u.

vorige maand

Reactie op Charmed5371

Ik heb helaas hetzelfde bij mijn zoontje. Ik kan hem vervolgens rond 15.30u ...
Ja lastig he! Wij betalen van 7 tot 19. En ik ben niet in de gelegenheid om haar eerder op te halen dan een uur of 16.30/17.00. Dat betalen vind dan ook niet zo erg hoor maar je zit toch met een lekkerder gevoel op je werk als ze een lekker dutje hebben gedaan haha.

vorige maand

Reactie op Leeuwtje91

Wat is haar ritme thuis? Slaapt ze dan wel goed?
Thuis slaapt ze prima! Tijden wisselen maar vooralsnog meestal twee dutjes. Ik heb het met de opvang besproken en er is volgens hun niets veranderd, geen andere kindjes of bedjes oid. Buitenbedje hebben ze helaas niet bij die opvang.

4 weken geleden

Onze dochter ging beter slapen op de opvang toen ze haar nog maar 1x naar bed brachten. Alleen middagslaapje dus. Misschien werkt dat bij jouw dochter ook?

4 weken geleden

Onze dochter sliep altijd al minder daar dan thuis, maar nu ook al een aantal weken echt slecht. Drama! Bij ons thuis slaapt ze overdag met witte ruis, hele donkere kamer + in haar eentje. Daar met 4 andere en dat leidt haar teveel af. Ze bieden op de opvang nu nog maar 1 slaapje aan en dat gaat wel beter. Dus wellicht is dat een idee?

3 weken geleden

Reactie op XlauraXX

Onze dochter sliep altijd al minder daar dan thuis, maar nu ook al een aant ...
Ja lastig he! 1 dutje hebben ze vaak geprobeerd maar helaas zonder succes. Maar laat het ze nog wel eens proberen. Thuis slaapt ze bij ons ook inderdaad in een vrij donkere kamer, geen white noise oid maar wel redelijk stil ja! Het blijft lastig!