9 Reacties

2 jaar geleden

Neocate kan je kopen op een fb groep. Ook aan 10 euro ongeveer per pot

2 jaar geleden

Op facebook is een verkoopgroep waar deze voeding idd regelmatig wordt aangeboden voor een schappelijk prijsje, zoek maar op fb: verkoop van puramino, neocate etc. Hier koop ik ook vaak de voeding voor onze dochter.

2 jaar geleden

Wij geven de novalac allernova ar+ aan ons zoontje wegens koemelk allergie en zijn er wel goed mee.

2 jaar geleden

ik volg even. wij zitten met hetzelfde probleem... enig idee hoe dit eigenlijk komt?

2 jaar geleden

Reactie op lisly

ik volg even. wij zitten met hetzelfde probleem... enig idee hoe dit eigenl ...
Geen idee maar is niet de eerste keer en is wel erg rot voor nu zoveel gezinnen waar de kindjes eindelijk een melk hebben die voor hun werkt... Neocate trouwens vandaag nog besproken bij de osteopaat en volgens haar is het niet meteen het beste plan voor onze kleine meid gezien dat ze toch wel serieus reflux heeft en neocate is NOG dunner. Opnieuw, geen reflux ziekte maar toch redelijke hoeveelheden dat ze terug geeft. Kunnen bv geen tummy time doen of heel haar fles komt eruit. Dus we gaan allernova proberen maar rustig overstappen. Dus de voeding die we nog hebben van novarice gebruiken we en we doen steeds een schepje meer van de allernova. Tis niet bepaald conventioneel maar osteopaat zei ook dat dit voor haar darmen een stuk makkelijker zal zijn dan meteen overstappen.

2 jaar geleden

Reactie op EliJe

Geen idee maar is niet de eerste keer en is wel erg rot voor nu zoveel gezi ...
Ik heb inderdaad ook al gemerkt dat er vaak problemen met voorraden zijn... Ergens las ik dat er in april weer productie zou zijn. Ik heb rond gebeld naar verschillende apotheken, oa de apotheek afdeling van medimarket. E茅n van die afdelingen vertelde dat er wel nog voorraden zouden zijn in Frankrijk en Luxemburg. Ik weet niet van waar je bent, maar ik geef het maar mee... Hopelijk werkt de allernova 馃 Ik bevraag onze kinderarts binnenkort ook eens.

2 jaar geleden

Reactie op lisly

Ik heb inderdaad ook al gemerkt dat er vaak problemen met voorraden zijn... ...

2 jaar geleden

Reactie op lisly

Ja die website had ik ook gevonden, maar als je probeert het toe te voegen in je winkelwagen, dan zeg hij dat het niet beschikbaar is. We hebben uiteindelijk 4 potten via Frankrijk kunnen bestellen, welliswaar aan een meerprijs maar ja. We hopen dat als de allernova geen match is, we dit snel zullen merken maar dat tegen dan de productie terug gestart is. Dan kunnen we altijd terug. We zijn van Limburg Belgi毛, dus zijn snel in Nederland en Duitsland, Frankrijk en luxemburg is wel een stukje rijden 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op EliJe

Ja die website had ik ook gevonden, maar als je probeert het toe te voegen ...
Blij dat jullie nog 4 potten hebben gevonden!