18 Reacties

15 dagen geleden

Wij hebben de kleine numsy, echt een topding. We gebruiken hem nog steeds, kleine slaapt in ledikantje bij ons op de kamer en het verdoezelt evt. geluid als wij zelf naar bed gaan terwijl hij al slaapt, plus we zijn inmiddels zelf ook helemaal aan het geluid gewend

15 dagen geleden

Wij gebruiken ook nog de numsy voor onze dochter op haar eigen kamer. Geen idee tot welke leeftijd we dit willen blijven doen. Onze dochter wordt snel wakker van geluid en dit helpt om geluiden te maskeren.

15 dagen geleden

Ik gebruik m bij beide jongens. 2,5 en 1 jr. Zo worden ze ook niet wakker van elkaar

15 dagen geleden

Wij gebruiken ook een numsy voor ons zoontje. Vanaf 1 jaar willen we het een beetje gaan afbouwen. Hij staat al op de 1 na zachtste stand.

15 dagen geleden

Wij gebruiken hem nog, willen vanaf 1 jaar beetje gaan afbouwen!

14 dagen geleden

Welke hadden jullie ?

14 dagen geleden

Reactie op Anoniem1423

Welke hadden jullie ?
Numsy calm white noise machine, zitten 100 opties op 🙈 maar gebruik er maar 1 dus achter af hadden we best een mini variant kunnen kopen. Deze kende ik van m’n werk (kdv) dus toen maar aangeschaft. Er staan er ook genoeg op vinted ;)

13 dagen geleden

Hier een Obeebi. Aangekocht rond een maand (toen zo’n €20, nu €35 blijkbaar op bol). We gebruiken een rustgevend muziekje. Dit helpt om rustig te worden. Ik zet het ‘s nachts ook op om sneller terug in slaap te vallen. Staat overdag tijdens de dutjes aan om andere geluiden, zoals van de grote broer, wat minder te laten doorkomen. Als wij gaan slapen zetten we het uit of we zetten een timer op zodat die na Max 90 min stopt.

13 dagen geleden

Wij hebben bij beide kindjes een jbl speaker met via spotify white noise. Helpt hier om beter te slapen. Minder gevoelig voor omgevingsgeluiden. En ons zoontje slaapt vaak langer in de ochtend als het geluid nog aan staat.

12 dagen geleden

Hier hebben we ook de kleine numsy 😊 maar op welke manier gaan jullie dit afbouwen? Onze dochter is altijd zo snel wakker van een ander geluid, dus vind t heel spannend 🙈

11 dagen geleden

Reactie op Samvang

Hier hebben we ook de kleine numsy 😊 maar op welke manier gaan jullie dit ...
Ik ben benieuwd hoe het hier is zonder de numsy aangezien we hem altijd gebruiken 🙈 vind het vooral fijn voor de vroege ochtend want mijn man kan nog steeds niet stil doen in de ochtend 😜 hij vind overigens zelf wel dat hij stil is!

11 dagen geleden

Ik gebruik hem bij m’n dochter van 4 nog elke nacht zodat ze niet wakker wordt van haar boertje

11 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Ik ben benieuwd hoe het hier is zonder de numsy aangezien we hem altijd geb ...
Hahaha, zooooo herkenbaar! Ben jij al aan het afbouwen met de numsy? Wij gebruiken hem namelijk ook echt alle dutjes en in de nacht ook gewoon volledig tot dat ze weer wakker wordt 🙈

11 dagen geleden

Waarom wil je afbouwen? Wij houden m gewoon voorlopig. Zou zeker tot na oud en nieuw doen. Afbouwen kan door in 1x te stoppen of elke paar dagen m iets zachter te zetten tot ie uit staat

11 dagen geleden

Reactie op Samvang

Hahaha, zooooo herkenbaar! Ben jij al aan het afbouwen met de numsy? Wij ge ...
Hier staat hij ook altijd aan, nog niet begonnen met afbouwen overigens. Soms valt hij wel eens uit (als hij leeg is) en dan slaapt ze gewoon verder dus echt nodig zal ze hem niet hebben. Wat ik wel merk is dat ze echt dieper is gaan slapen sinds een maandje dus of ze hem echt nog nodig heeft? I don’t know. Maar durf nog niet te stoppen 🙈

10 dagen geleden

Reactie op LisetteOV

Waarom wil je afbouwen? Wij houden m gewoon voorlopig. Zou zeker tot na oud ...
Omdat hij al een beetje begint te haperen en vaak uitvalt als ie niet in de oplader zit. M’n dochter wordt overigens meteen wakker als ie uitvalt, dus dat is enorm balen. Vrees dat het een nieuwe aankoop wordt.. maar wil liever gewoon zonder 😊 wacht ook zeker tot na oud en nieuw.

9 dagen geleden

Reactie op Samvang

Omdat hij al een beetje begint te haperen en vaak uitvalt als ie niet in de ...
Snap het :) succes!

9 dagen geleden

Reactie op Samvang

Omdat hij al een beetje begint te haperen en vaak uitvalt als ie niet in de ...
Dat van die oplader herken ik wel. Als hij erin zit en hij zat net verkeerd valt hij na een tijdje uit, erg irritant 🙈