13 Reacties
2 jaar geleden
Ik geef nu hero comfort ongeveer hetzelfde als de omneo van nutrilon en ik gebruik hier ook probiotica bij
2 jaar geleden
Probiotica laveen bijvoorbeeld is geheel natuurlijk en kan je gewoon als een vitamine supplement bekijken als het ware.. dus het zal geen tegen werking geven maar het kan wel zijn dat je wat meer spuitluiers krijgt maar dat lijkt me niet aangezien je geen borstvoeding geeft. Dat geeft de bijsluiter aan.
2 jaar geleden
Ons kleintje zit al ruim 5 week op de hero comfort voeding en ik doe nu sinds een weekje elke dag 1 mespuntje probiotica bij een voeding en het poepen gaat prima. Waardoor dus ook haar krampjes heel veel minder zijn dan voorheen. Ik zou gewoon probiotica toevoegen.
2 jaar geleden
Wij gebruiken al een aantal weken omneo i.c.m. probiotica van golden naturals. Kan prima! Is idd een toevoeging. Omdat onze dochter prematuur geboren is heb ik het ook aan het ziekenhuis gevraagd. Ziekenhuis gaf aan het nut niet in te zien van de probiotica, aangezien het niet medisch onderbouwd is. Was eigenlijk ook te verwachten aangezien het supplementen zijn. We hebben overigens geen spuitluiers gehad. Ze heeft ong om de twee dagen, groene, flink stinkende ontlasting (hoort bij de omneo). Deze is telkens mooi zacht. Krampjes heeft ze vooral sinds de sprong weer flink. Al met al is het geen wondermiddel hier, maar: baadt het niet dan schaadt het niet!
2 jaar geleden
Hoe zijn de ervaringen met Omneo? CB raadt deze aan gezien onze kleine meid inmiddels bijna 11 weken nog steeds flinke krampjes heeft… wat zich eerst beperkte tot de avond en nu gedurende de dag, voorheen steevast in de ochtend poepen en 1x per 24u en dat is nu ook minder vaak…
2 jaar geleden
Reactie op Babe88
Hoe zijn de ervaringen met Omneo? CB raadt deze aan gezien onze kleine meid ...
Mijn zoontje poept nu elke dag 🙏 maar ik ben ook vorige week bij een osteopaat geweest dus ik durf niet te zeggen of het echt door de voeding komt. Zijn krampjes zijn ook relatief minder. Je zou het altijd kunnen proberen en het even 2 weken de tijd geven.