35 Reacties

23 dagen geleden

Ja hier ook hoor.

23 dagen geleden

Ja hier, continu!! Dit is terwijl ik ernaar zit te kijken 馃槃 Het lukt hem ook nog. Bij het slapen probeert hij het niet hoor, maar ligt ook onder Fedde&Kees lakentje.

23 dagen geleden

Hier ook! Mn dochtertje rolt vanaf 3.5e maand van rug naar buik, maar nog 0 poging om terug te rollen. Als ze sterk genoeg zijn om te rollen dan zijn ze ook eigenlijk altijd sterk genoeg om hun hoofd op te tillen met slapen馃憣馃徎

23 dagen geleden

Onze dochter van 12 december rolt sinds een paar dagen ook van rug naar buik. De oudste deed dat ook vanaf ongeveer 4,5 maand en pas vanaf 6 maanden ook van buik naar rug (af en toe per ongeluk al eerder). Is heel normaal. Meestal zijn ze nu wel sterk genoeg om hun hoofd goed op te tillen en onze dochter zet het na een paar minuutjes op de buik toch wel op een krijsen dus ik denk dat de meeste kindjes zich wel laten horen als ze op hun buik liggen en het daar niet mee eens zijn.

23 dagen geleden

Hier ook zo 馃槉

23 dagen geleden

Hier ook hetzelde! Zooo lief herken men zoontje in de foto馃槀

23 dagen geleden

Hier precies hetzelfde! Toen hij 3,5 maand oud was kon hij zelf van zijn rug naar zijn buik, nu probeert hij het andersom pas haha

23 dagen geleden

Reactie op Sabrinex

Hier precies hetzelfde! Toen hij 3,5 maand oud was kon hij zelf van zijn ru ...
Haha wat goed!

23 dagen geleden

Reactie op 2021Baby1

Hier ook! Mn dochtertje rolt vanaf 3.5e maand van rug naar buik, maar nog 0 ...
Dat lees ik ook overal maar vind het toch een beetje spannend 馃き

23 dagen geleden

Reactie op Domensino

Ja hier, continu!! Dit is terwijl ik ernaar zit te kijken 馃槃 Het lukt hem ...
Die lijken mij ook ideaal maar vind ze toch even iets te prijzig 馃檲

23 dagen geleden

Mijn dochter heeft hetzelfde! Ik keek vannacht om 03;30 op de babyfoon, toen lag ze op haar buik! Ik heb haar meteen op haar rug gelegd, maar voor ik in mijn eigen bed lag, lag ze w茅茅r op haar buik. De kleine heeft heerlijk geslapen. Ik zelf heb geen oog meer dichtgedaan. Ben elke 15 minuten volgens mij gaan kijken of ze wel genoeg lucht kreeg. We hebben wel een Aerosleep matras.

23 dagen geleden

Hier nog niet echt pogingen 馃ズ.. hij is bijna 4 maanden oud nu

23 dagen geleden

Reactie op sumspri

Mijn dochter heeft hetzelfde! Ik keek vannacht om 03;30 op de babyfoon, toe ...
Ahh wel heel leuk dat dit nu allemaal begint h猫! Maar wel spannend inderdaad. Wij hebben geen aerosleep matras 馃樁

23 dagen geleden

Reactie op Tirza99

Hier nog niet echt pogingen 馃ズ.. hij is bijna 4 maanden oud nu
Komt vanzelf! Ons zoontje is 5 maanden en dit is ook pas de eerste keer dat hij het probeert

23 dagen geleden

Reactie op Tirza99

Hier nog niet echt pogingen 馃ズ.. hij is bijna 4 maanden oud nu
Mijne doet het ook nog maar net is net 5 maanden. Dus don t worry komt goed

23 dagen geleden

Hier ook! 1 op de andere nacht ineens proberen

23 dagen geleden

Yes, hier ook! Terugrollen lukt af en toe, maar dat kost hem veel moeite en frustratie haha

23 dagen geleden

Reactie op Tirza99

Hier nog niet echt pogingen 馃ズ.. hij is bijna 4 maanden oud nu
Absoluut geen zorgen maken! Mijn zoontje maakte geen aanstalten, maar binnen 2 dagen kon hij ineens omrollen en terug lukt af en toe ook al. Kan super snel gaan als ze de smaak eenmaal te pakken hebben!

23 dagen geleden

Vandaag voor het eerst van rug naar buik gerold (4,5 maand). Andersom is totaal niet interessant, want de wereld is zo totaal niet interessant. Onze oudste rolde eerst van buik naar rug en met 4 maanden van rug naar buik. Toen besloot hij dat hij niet meer van buik naar rug kon rollen (die frustrerende fase duurde vervolgens een maand).

23 dagen geleden

Hier een jongetje wat dit al een maand doet. Non-stop. Maar 茅cht non-stop. Ook 鈥榮 nachts. Hij slaapt nu bijna elke nacht op zijn buik omdat hij omrolt in bed.