16 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg!

2 jaar geleden

Wij hadden in het ziekenhuis mogelijkheid om een info avond te bezoeken. Ben je ook naar zoiets opzoek?

2 jaar geleden

Die van pleunie teunis! Ze geeft echt veel fijne info over hoe je jouw droom bevalling realistisch kan maken en ze leert je alles over wat er gebeurt in je lichaam tijdens een bevalling en wat daarom belangrijk is! Ze heeft ook een gratis masterclass online en dan kan je daarna haar cursus kopen!

2 jaar geleden

Reactie op 19Ramona95

Wij hadden in het ziekenhuis mogelijkheid om een info avond te bezoeken. Be ...
Dit hebben ze hier geloof ik ook, wilde ik ook langs inderdaad. Al is die meer gericht op poliklinisch bevallen in t zkhs. Ga t ook volgende afspraak bij gyn even checken

2 jaar geleden

Online Geboorte Academie biedt denk ik veel van wat jij zoekt

2 jaar geleden

Ik ga voor BAEB: Bevallen als een baas van Nira van Dijk. Vind haar op instagram ook enorm leerzaam en realistisch.

2 jaar geleden

Ik heb de online cursussen van het zwangerenportaal waar onze verloskunde praktijk ook bij aangesloten is

2 jaar geleden

Reactie op Baby Vosje

Ik heb de online cursussen van het zwangerenportaal waar onze verloskunde p ...
En hoe vind je die?

2 jaar geleden

Reactie op Robin_254

En hoe vind je die?
Zwangerenportaal.nl Dan inloggen en kopje curcussen. Maar misschien kun je die curcussen alleen kopen als je in het zwangerenportaal kunt? Ik kreeg bij de eerste afspraak verloskundige inlogcodes voor het zwangerenportaal

2 jaar geleden

Ik heb de podcasts geluisterd van drs mama. Zij zijn arts en vertellen er heel leuk over. Ze hebben ook een online cursus, maar daar heb ik me nog niet in verdiept

2 jaar geleden

misschien een ander perspectief: bij mijn eerste was het corona en toen waren alle cursussen online. Achteraf denk ik dat ik daardoor minder goed ademtechnieken heb kunnen inzetten (minder praktisch geoefend) en ga juist bij deze zwangerschap voor offline

2 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een online cursus van de online geboorte academie gevolgd en daarbij kwamen jouw vragen allemaal aan bod (+ nog meer onderwerpen)

2 jaar geleden

Reactie op Baby Vosje

Zwangerenportaal.nl Dan inloggen en kopje curcussen. Maar misschien kun je ...
Oh sorry haha, bedoelde meer ben je er tevreden over en is t goede informatie?

2 jaar geleden

Ik heb me aangemeld (nav gratis webinar) van verloskundige Doete voor een online cursus die je op je eigen tempo kunt volgen. Haar insta is dubbelzen. Tot nu toe in de gratis webinar al veel focus op de technieken voor ontspanning en ademhaling. Gaat ook in op zhuis bevalling.

2 jaar geleden

Reactie op Robin_254

Oh sorry haha, bedoelde meer ben je er tevreden over en is t goede informat ...
Oh heb nog niet alle onderwerpen af, Maar wel veel onderwerpen komen wel aan bod Zitten filmpjes bij om te kijken zodat je de uitleg ook ziet en kunt horen. Dat werkt voor mij beter dan alleen lezen, dus dat vind ik wel fijn Borstvoedingscurcus al gedaan Was daar heel tevreden over, Heb wel het gevoel dat ik nu alles weet wat ik daarover wilde weten

2 jaar geleden

Drs. Mama: online zwangerschapscursus gegeven door 2 artsen (en moeders). Echt top! Heel erg compleet, goede info en een hoop extra’s. Vond dit heel erg de moeite waard! Ze hebben ook de podcast ‘wijzer in verwachting’. Succes met de zoektocht iig!