16 Reacties
2 jaar geleden
Wij hadden in het ziekenhuis mogelijkheid om een info avond te bezoeken. Ben je ook naar zoiets opzoek?
2 jaar geleden
Die van pleunie teunis! Ze geeft echt veel fijne info over hoe je jouw droom bevalling realistisch kan maken en ze leert je alles over wat er gebeurt in je lichaam tijdens een bevalling en wat daarom belangrijk is! Ze heeft ook een gratis masterclass online en dan kan je daarna haar cursus kopen!
2 jaar geleden
Ik heb de online cursussen van het zwangerenportaal waar onze verloskunde praktijk ook bij aangesloten is
2 jaar geleden
Reactie op Robin_254
En hoe vind je die?
Zwangerenportaal.nl
Dan inloggen en kopje curcussen.
Maar misschien kun je die curcussen alleen kopen als je in het zwangerenportaal kunt?
Ik kreeg bij de eerste afspraak verloskundige inlogcodes voor het zwangerenportaal
2 jaar geleden
Ik heb me aangemeld (nav gratis webinar) van verloskundige Doete voor een online cursus die je op je eigen tempo kunt volgen. Haar insta is dubbelzen. Tot nu toe in de gratis webinar al veel focus op de technieken voor ontspanning en ademhaling. Gaat ook in op zhuis bevalling.
2 jaar geleden
Reactie op Robin_254
Oh sorry haha, bedoelde meer ben je er tevreden over en is t goede informat ...
Oh heb nog niet alle onderwerpen af,
Maar wel veel onderwerpen komen wel aan bod
Zitten filmpjes bij om te kijken zodat je de uitleg ook ziet en kunt horen. Dat werkt voor mij beter dan alleen lezen, dus dat vind ik wel fijn
Borstvoedingscurcus al gedaan
Was daar heel tevreden over,
Heb wel het gevoel dat ik nu alles weet wat ik daarover wilde weten
2 jaar geleden
Drs. Mama: online zwangerschapscursus gegeven door 2 artsen (en moeders). Echt top! Heel erg compleet, goede info en een hoop extra’s. Vond dit heel erg de moeite waard! Ze hebben ook de podcast ‘wijzer in verwachting’. Succes met de zoektocht iig!