6 Reacties

2 jaar geleden

Ziet eruit als een beetje diarree. Mijn zoontje had dit na de vaccinaties, toen had hij ook koorts

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde gehad, ook met vaccinaties en met tandjes. Het kan zeker door de tanden komen!!

2 jaar geleden

Tandjes geven verhoging. Koorts tot 39.8, dan is je kindje gewoon ziek. Opletten dat ze gevoed blijft drinken en plassen 馃

2 jaar geleden

Reactie op CinA

Ziet eruit als een beetje diarree. Mijn zoontje had dit na de vaccinaties, ...
Haar ontlasting is altijd waterig door de voeding die ze krijgt, en ook geen vaccinaties gehad .

2 jaar geleden

Tandjes?

2 jaar geleden

Mijn zoontje is ook ziek, dochter van 2,5 ook. Zoontje alleen koorts en minder poep en daar wat last van. Dochter zo erg aan het spugen en koorts, dat ze ging uitdrogen. Echt middel tegen het braken gekregen voor haar. Dochter doodziek en continu in slaap vallen, terwijl ze normaal geen dutjes meer doet. Zoontje ongeveer zoals normaal, slaapt alleen wat langer. Tandjes geven geen hoge koorts! Dit kindje is gewoon ziek. En ze hebben dat besef ook niet. M'n dochter was voor de uitdroging uit, tussen het spugen in ook gewoon aan het spelen. Mag een paar dagen duren en gaat wel weer over.