10 Reacties

vorige maand
Hier hadden we bij de oudste toen beide. Een Swimtrainer en zwemvleugeltjes. Musthaves? Poeh, ehm, misschien een loopfietsje (met een duwstang)? Dan kan ze toch zelfstandig bewegen.
Qua speelgoed, niet teveel meenemen als je naar een leuke plek gaat. Dan is dat al bijzonder genoeg. Geen idee waar jullie heen gaan natuurlijk. Ik had naar bijvoorbeeld Centerparcs vaak 1 kratje met boekjes en speeltjes mee.

vorige maand
Wij hebben ook een swimtrainer, kunnen ze heel fijn in bewegen.
Qua speelgoed denk ik al snel aan een emmertje, gieter en bakjes om met water/zand/ blaadjes/takjes etc te spelen. Boekjes, tekenspulletjes, pop.
Ik weet niet waar jullie heen gaan, maar andere spulletjes zouden kunnen zijn: badlaken/grote Hydrofiele doek, Zonnebrand, Zonnehoedje, reserve slaapzak. En wat hier altijd mee gaat is een thermometer, Zetpil, dentinox etc 😉

vorige maand
- wij hebben altijd zwemvleugeltjes! En wat verder leuk is (als ze nog niet zelfstandig lopen) om zo’n zwemband mee te nemen dan kunnen ze “lopen” in het baby/peuter bad haha. Dat vinden alle kinderen erg leuk.
- schepje/emmertje/waterballetje kan je eventueel natuurlijk ook daar kopen
- ik nam de magnetische tegels mee die nemen niet zoveel ruimte in beslag verder is er altijd meer dan genoeg te doen en te zien.