9 Reacties

21 dagen geleden

Wij hebben de maxi Cosi Lara2 als buggy. Gebruiken wij voor op vakantie en voor als we weinig plek in de auto hebben. Wij zijn er erg tevreden over. Geen idee of er een meerijd plankje op kan.

20 dagen geleden

Joolz aer (plus) is echt formidabel! Misschien kan je eentje tweedehands scoren aan een lagere prijs?

20 dagen geleden

Wij hebben ook de joolz ear + en die is echt geweldig. Maar niet binnen het budget (wellicht tweedehands) Over maxi cosi lara hoor ik ook goede verhalen. Volgens mij kan daar geen meerijdplankje op, maar misschien wel een universele? Easywalker is ook goed maar volgensmij nieuw ook te duur

20 dagen geleden

Ik heb deze besteld. Nog niet uitgetest. Bekijk Deryan Luxe XP Buggy XL - Compact lichtgewicht - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/deryan-luxe-xp-buggy-xl-compact-lichtgewicht-zwart/9300000045999885?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

19 dagen geleden

Reactie op MelVG

Ik heb deze besteld. Nog niet uitgetest. Bekijk Deryan Luxe XP Buggy XL - ...
Ook net besteld. Is jouw al binnen? Kleine tip op derlyan site is hij nog 25 euro goedkoper.

17 dagen geleden

Reactie op MelVG

Ik heb deze besteld. Nog niet uitgetest. Bekijk Deryan Luxe XP Buggy XL - ...
Deze hebben wij, is echt top! Alleen de boodschappen mand is wat klein, maar wij hebben van die buggy haken gekocht bij de prenatal waardoor we dat hebben opgelost. Kan hem zeker aanraden voor dit geld!

16 dagen geleden

Reactie op Twinkelstar

Ook net besteld. Is jouw al binnen? Kleine tip op derlyan site is hij nog ...
Yes ik heb hem binnen en inmiddels ook in elkaar gezet. Hij is echt eenvoudig te installeren maar ook te gebruiken. Ideaal! De boodschappenmand is idd wat oppervlakkig, maar hebben ook van die tas haken. Werkt net zo prima. Grote boodschappen doe ik er toch niet mee. Ik ben blij! Goede vering, draai cirkel, licht en compact én fijne prijs

12 dagen geleden

Reactie op MelVG

Yes ik heb hem binnen en inmiddels ook in elkaar gezet. Hij is echt eenvoud ...
Ik ben minder te spreken. Kindje ligt er in. Kan niet voldoende rechtop. Wel compact en makkelijk in gebruik.

11 dagen geleden

Reactie op Twinkelstar

Ik ben minder te spreken. Kindje ligt er in. Kan niet voldoende rechtop. We ...
Heb je hem wel goed aangespannen? Achterop zit een soort koord, dan kan die voor ons gebruik voldoende in zit stand