32 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk dat de meeste van Ikea zullen zijn. Skubb bijvoorbeeld.

2 jaar geleden

Je heb bijna in iedere woonwinkel wel van die organizers. Volgens mij zelfs bij de action, zeeman. Ik heb er verschillende omdat ik iedere dat twijfel haha. Maar mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de Skuub van Ikea.

2 jaar geleden

Ik heb deze https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B07YWKP8GZ?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image en dan ook nog met kleinere vakjes. Maar meet vooral eerste je commode op en kijk dan wat past.

2 jaar geleden

Ik heb de skubb set van 6 gehaald bij de IKEA

2 jaar geleden

Ik heb voor de kasten met planken de klapkratten van de Hema en voor de lades uitschuifbare lade dividers, zodat ik zelf de grootte van de vakken kan kiezen! ☺️

2 jaar geleden

Reactie op nova0912

Ik heb voor de kasten met planken de klapkratten van de Hema en voor de lad ...
Die lade verdelers zijn van Shein trouwens, maar heb ze nog niet getest

2 jaar geleden

Gewoon bij de action :)

2 jaar geleden

Ik heb ze ook van de Ikea. Wel echt even opmeten, want degene die ik wilde pastte niet. Ik heb ter plekke de voorbeelden op de grond gelegd en daarmee m'n commode 'ingedeeld'. Een combinatie van de Stuk en Skubb 😉

2 jaar geleden

Skubb van ikea 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Wianne GP

Gewoon bij de action :)
Welke heb jij van de Action? :)

2 jaar geleden

IKEA Skubb!

2 jaar geleden

Reactie op xxxxxxxb

IKEA Skubb!
Heerlijk hoe strak dit is 😍

2 jaar geleden

Iemand tips voor lagere bakjes? Skub is voor onze commode net te hoog helaas

2 jaar geleden

Reactie op BabyBounty

Iemand tips voor lagere bakjes? Skub is voor onze commode net te hoog helaa ...
Ik twijfel nog over die verstelbare, maar zie alleen die je moet plakken in je lade en wil het nog kunnen veranderen 🤔

2 jaar geleden

Wij hebben de commodemanden van baby luxury. Lekker ruim en handig

2 jaar geleden

Op SHEIN besteld ☺️

2 jaar geleden

Deze gekocht bij Vinted 😍

2 jaar geleden

Dag meiden, ik struggle met het volgende haha; Hoe vouwen jullie de rompers het beste zodat ze mooi en netjes in de skub bakjes kunnen met daarbij dat er genoeg ruimte is voor genoeg rompers erin kwijt te kunnen?

2 jaar geleden

Ongelofelijk wat een nette georganiseerde commodes al! Hier ligt alles wat gekocht is tot nu toe nog als één rommeltje in de la/kast oeps.